ng900aero kirjoitti:
Niin eivät nuo kaiketi vielä mitään hirveän kovia vaatimuksia olleet?
Jos riittää että merkkihuollossa tarkistavat että autossa on kaasuiskarit ja jotkin paremmat jarrupalat jne (mahtoikohan olla muuta), ja kauppakirja koneesta ja auton rungonnumero.
Eivätkö kitisseet siitä 20% tehonylityssäännöstä, vai onko se jo historiaa?
20% sääntö on voimassa vapariin periaatteessa, olisi turboonkin jollei yleistodistus sitä kumoaisi.
Mut ihmetyttää vaan kun esim. jarrusatuloiden osaltakin olisi pitänyt olla se todistus(vaikka kaikissa -75 uudemmissa on automaattisesti).. eikä konttorilla ilmeisesti osata lukea mitä iskarin kyljessä lukee(GAS), kyllähän minä äkkiä sen kauppakirjan moottorista saan.. mutta olisivat vaatineet sylinterikannestakin jollei ole samasta moottorista. Vaihdelaatikon sarjanumeron lukeminenkaan ei kuulu heidän taitoihinsa, senkin on kuuluttava merkkiliikkeen todistukseen.
Piti ihan kysyä, että mites, kais se sitten pitää olla vesipumpusta, startista ja laturistakin.. muuten hyvä, mutta kun kaikki on pitkin kyliä kerättyä, osa romunkeräyksestä, osa kavereilta, osa paikalliselta metallikierrätysfirmalta.
Naureskeli vaan eräällä konttorilla se herra, että vois kuule olla helpoin etsiä kokonainen tekniikka siinä tapauksessa..
Tietty oma osuutensa kohtalaisen tiukkaan linjaan voi olla sillä, että paikallisista asemista osa on ollut hieman vaikeuksissa tarkastajien kanssa.. ja nyt loputkin ovat varovaisia.