Tein kyseiseen autoon coolerin ennen joulua,mutta en tehnyt siitä mitään
muistiinpanoja tai jigejä.Suht ok homma.
AMW 350e 75x310x370
RACE 428e 75x350xmaximi mikä mahtuu kuivaajan viereen.
Paineputki 50e
Asennus 180e
Eli avatakseni keskustelun, itse ainakin kävisin mielelläni AM-Worksilta. Mitä mieltä muut ovat? Näyttäisi myös olevan hieman kapeampaa kennoa tonnareihin.
Mut mun valinta vois olla AM-Works jos muukin porukka lähtee mukaan.
Hinta tolle 9-3:n Race coolerille on halvempi, kuin mitä kuvittelin. Olen siis täysillä mukana.
428+50+180=658E asennettuna, ei mielestäni ole mikään paha rasti.
"Vielä 9-3 mallista.
Alkuperäinen ja myös monet muut coolerit ko malliin tulevat puskurin taakse, jolloin ilmavirta ei pääse kennolle.
"paremman" coolerin tulee olla parempi virtaukseltaan ja
jäähdytysteholtaan.Jos vain toinen toteutuu on minun mielestä investointi
turha."
Tässä nyt ei sanottu suoraan että AMW laittaa coolerin parempaan paikkaan kuin orkkiskooleri mutta näin olettaisin
Et viitsis ottaa kuvaa sun aeron kelusta, niin näkee paremmin mistä kohtaa toi AM-cooleri alkaa. Kuvan perusteella näyttää siltä ettei cooleri täytä korkeussuunnassa puskurin iso aukkoa.
Et viitsis ottaa kuvaa sun aeron kelusta, niin näkee paremmin mistä kohtaa toi AM-cooleri alkaa. Kuvan perusteella näyttää siltä ettei cooleri täytä korkeussuunnassa puskurin iso aukkoa.
Voin huomenna ottaa Aeron keulasta kuvan josta näkee
mistä kenno alkaa. Kenno näkyy selvästi puskurin isosta aukosta.
------
RACE 420e 75x310x720-748 !!!
AMW50 490 e 61x310x720
------
Tuo race-malli kuulostaa erinomaiselta, taitaa lähteä ilmastointi kälppimään keulilta. Kellään kiinnostusta ostaa toimiva pakastelaitteisto täydellisenä tai osia siitä?
Apuva!! Tuota noin.. Meiti on nyt niin kuutamolla ku tähän aikaan vaan olla voi. Eli en tajunnut hönkäsen pöläystä nyt tosta et passaako noista coolereista ykskään ilmastoituun tonnariin????
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
No kyllä taitaa melkosen ahtaaksi tulla tolla 61mm paksulla kennolla.. Eli mitat menee vissiinkin näin 720mm leveys? 310mm korkeus??
Sanoko ne että on tehty ilmastoituun tonnariin tolla 61mm??
En myöskään luovu ilmastoinnista, joten 50mm kenno on paksuin mahdollinen. Mitat kuulostaa muutenkin oudoilta kun niitä vertaa Kylarjonsonin cooleriin 720 X 310 vs 500 X 370 (KJ). Lukemani perusteella KJ:n 500 X 370 X 50 orginaali paikalla riittää vallan mainiosti tosi tehokaissakin tonnareissa. Ensisijaisesti minua kiinnostaa siis cooleri joka menee orginaalin tilalle ilman mitään virityksiä. KJ on hyvä esimerkki tälläisesta.
mitäs tuo tarkoittaa kun 9000sen kohdalla lukee EI PAINEPUKISTOJA TARVITSE?
minkäs kokoiset putket sisään/ulos siihen cooleriin tulee?
ja onko muukin putkisto (turpolta cuuleriin ja cuulerista läppäkoteloon) välttämätön olla saman kokoista?
a9e0r0o0 kirjoitti:En myöskään luovu ilmastoinnista, joten 50mm kenno on paksuin mahdollinen. Mitat kuulostaa muutenkin oudoilta kun niitä vertaa Kylarjonsonin cooleriin 720 X 310 vs 500 X 370 (KJ). Lukemani perusteella KJ:n 500 X 370 X 50 orginaali paikalla riittää vallan mainiosti tosi tehokaissakin tonnareissa. Ensisijaisesti minua kiinnostaa siis cooleri joka menee orginaalin tilalle ilman mitään virityksiä. KJ on hyvä esimerkki tälläisesta.
Asiaa!En myöskään luovu ilmastoinnista kun semmonen kerran on autooni suotu.
Ihmettelin itekkin noita mittoja.. Kun muut myyvät tonnarin cooleria mitoilla 500x380x50. Maptunin reetulla on 60mm.Ja sano et paksumpi ei mene.Tiiä sitten.. Nuo mitat kuulostaa jokseenkin eksoottisilta. No katellaampa nyt mitä tästä tulee..
AM-Works vastasi että laittavat sinne niin paksun kuin mahtuu, eli toisinsanoen;
Tonnariin (siis myös ilmastoituun) saa AM-Worksilta coolerin joka on tarpeeksi ohut, eli siinä ei mitään ongelmaa. Sanoivat vielä erikseen että tekevät varmasti käypäisen coolerin, se ei ole ongelma. Mutta nyt pyydän jokaista tosissaan tilaavaa katsomaan uusinta ketjuani jonka aloitan nyt...