Näin parinkymmenen asteen pakkasilla lämppäri ei anna niin lämmintä (siis kuumaa) ilmaa kuin Saabeille on yleistä. Mieluusti siis ajelisi taas talvikeleilläkin t-paidassa ja shortseissa.
Turbon termostaatin avautumislämpö?
Turbon termostaatin avautumislämpö?
Mikä olisi oikea termari talveksi T8 -88:iin? Tällä hetkellä autossa on turbon orkkis (82 astetta). 92 asteinen on varmaankin reilusti liian kuuma, miten Saabin oma 89 asteinen menettelee?
Näin parinkymmenen asteen pakkasilla lämppäri ei anna niin lämmintä (siis kuumaa) ilmaa kuin Saabeille on yleistä. Mieluusti siis ajelisi taas talvikeleilläkin t-paidassa ja shortseissa.
Näin parinkymmenen asteen pakkasilla lämppäri ei anna niin lämmintä (siis kuumaa) ilmaa kuin Saabeille on yleistä. Mieluusti siis ajelisi taas talvikeleilläkin t-paidassa ja shortseissa.
termari ja pahvi
Näin kylmään ilmaan auttaa parhaiten se kuuluisa pahvi jos säätimet etc. on kunnossa. Minä en "kuumaa" termari uskaltais laittaa turboon edes talveksi. 87 ehkä vois olla ok.
-
Saabi C900
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
Termostaatti
Eikö 89 ole se vakio tuossa vuosimallissa? Vanhemmissa turboissa 82? Korjatkaa virheeni jos olen väärässä.
-
Saabi C900
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
Omissani
Molemmissa autoissani on 89 asteiset, ja ajelen niillä ympäri vuoden. Niin suosittelivat minullekkin 92:sta, mutta halusin 89:n.