Oisko nimeä, numeroa, nettisivua tms..?Sami kirjoitti:
Tuo 400e kuulostaa kohtuudelta työnosuudeksi. Kysypä myös kaivokselan ostoskeskuksen korjaamosta/varaosaliikkeestä tarjousta osineen.
Tekijämiestä haetaan / tarjouspyyntö (og 900 remppa)
Ja hitsaus onnistuu lämpötolpan virralla. Naapuri vaihtoi oulussa opiskeluaikana autoonsa kynnyskotelot parkkipaikallajcarlson kirjoitti:...Porakoneen saa näppärästi käyttöön parkkipaikalla, jos on lämpöpaikka. Pikkurälläkkäkin pyörii vielä niin ettei sulakkeet pala.


900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
huomioita:
1. käytä vain korjaamoa, jolla on kokemusta ja 900 tarpeelliset työkalut, esim etujousenpuristimet, muuten maksat turhasta ähräämisestä ja opiskelusta.
Tällä en tarkoita pelkkiä merkkikorjaamoita, vaan saabilaisten suosittelemia.snadimpiakin mestoja.
En tiedä onko merkkikorjaamoissa kaikki toimenpiteet hinnoiteltu, ainakin pienemmissä paikoissa tehdään tunteja eikä pelkkiä SUORITTEITA, eli jos on sopivasti valittuja kohteita ( kuten minulla juuri oli kaikki hihnat ja kampiakselin stefa), niin menevät osittain samoilla purkamisilla.
2. Jarruhomman alustuksesi on niin avoin laajuuden suhteen, jotta jos joku tarjoaa siitä könttähintaa niin ompi melkovarmasti helmenkalastaja, ei kunnialliset ammattimiehet sellaasta.
Siis pitäähän ola tiedossa vaihdetaanko letkuja, putkia, itse satuloita levyjen ja palojen lisäksi. Niissä meinaan aikaa palaa.
jos ny kuvittelee jotta esim 2 tuntia per nurkka sisältäen iskarit ja jouset ja levyt ja palat, tekee 8 timmee a' 45 egee eli 400 egee on aika kohdillaan vaikka kalliiltahan sekin tuntuu...
Keskuslukot ja hälärit on sellasta räpellyshommaa jotta siihen paljoo pajoja kehtaa kiusata ( tulee liika kova kilohinta), joku siviilisähkäri tai göölfrendihän ne heittää siinä ohessa aurinkoo ottaessa.
Tärppejä:
ne torxit kaipaa vähän akselinpätkällä mätkimistä alkuu ja jos on iskukone niin älä vetele täysillä koska korkaa, kilkuttele pikkuhiljaa ja lisää sitten tehoa. Pikkuiset kaasukuumat on tietenkin se viimeinen varmin kikka. Jos korkaa niin tein näin: laikkasin seuraavan koon torxin kartioksi sopivasti ja mätkin raakasti sen sisään, sit aukes.
jot silleen
1. käytä vain korjaamoa, jolla on kokemusta ja 900 tarpeelliset työkalut, esim etujousenpuristimet, muuten maksat turhasta ähräämisestä ja opiskelusta.
Tällä en tarkoita pelkkiä merkkikorjaamoita, vaan saabilaisten suosittelemia.snadimpiakin mestoja.
En tiedä onko merkkikorjaamoissa kaikki toimenpiteet hinnoiteltu, ainakin pienemmissä paikoissa tehdään tunteja eikä pelkkiä SUORITTEITA, eli jos on sopivasti valittuja kohteita ( kuten minulla juuri oli kaikki hihnat ja kampiakselin stefa), niin menevät osittain samoilla purkamisilla.
2. Jarruhomman alustuksesi on niin avoin laajuuden suhteen, jotta jos joku tarjoaa siitä könttähintaa niin ompi melkovarmasti helmenkalastaja, ei kunnialliset ammattimiehet sellaasta.
Siis pitäähän ola tiedossa vaihdetaanko letkuja, putkia, itse satuloita levyjen ja palojen lisäksi. Niissä meinaan aikaa palaa.
jos ny kuvittelee jotta esim 2 tuntia per nurkka sisältäen iskarit ja jouset ja levyt ja palat, tekee 8 timmee a' 45 egee eli 400 egee on aika kohdillaan vaikka kalliiltahan sekin tuntuu...
Keskuslukot ja hälärit on sellasta räpellyshommaa jotta siihen paljoo pajoja kehtaa kiusata ( tulee liika kova kilohinta), joku siviilisähkäri tai göölfrendihän ne heittää siinä ohessa aurinkoo ottaessa.
Tärppejä:
ne torxit kaipaa vähän akselinpätkällä mätkimistä alkuu ja jos on iskukone niin älä vetele täysillä koska korkaa, kilkuttele pikkuhiljaa ja lisää sitten tehoa. Pikkuiset kaasukuumat on tietenkin se viimeinen varmin kikka. Jos korkaa niin tein näin: laikkasin seuraavan koon torxin kartioksi sopivasti ja mätkin raakasti sen sisään, sit aukes.
jot silleen