andrelinoge kirjoitti:Hain pari päivää sitten uuden satkun pihaan ja nyt jo on rotta ehtinyt rakentaa pesän moottorin päälle. Se on nakertanut tosta vaahtomuovista joka on kiinni konepellissä ja tehnyt siitä itselleen pesän. Miten siitä pääsisi eroon? Kuoleeko rotta jos laitan moottorin käyntiin
Olikos tuo se timantti, josta jt puhui
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Tänään rotta on muuttanut rottien taivaaseen (tai helvettiin). Ehkä mun ruma naamatauluni pelästytti sen niin että se hukutti itsensä
Ja arvatkaa miten uteliaita naapurin kakarat olivat kuin kuulivat että mulla on lemmikkirotta autossa, ja tänään kuin niiden piti tulla katsomaan sitä niin siellä se lojui pissapojan säiliössä. Mikä pettymys heille mutta niin suuri ilo mulle.
andrelinoge kirjoitti:Tänään rotta on muuttanut rottien taivaaseen (tai helvettiin). Ehkä mun ruma naamatauluni pelästytti sen niin että se hukutti itsensä
Ja arvatkaa miten uteliaita naapurin kakarat olivat kuin kuulivat että mulla on lemmikkirotta autossa, ja tänään kuin niiden piti tulla katsomaan sitä niin siellä se lojui pissapojan säiliössä. Mikä pettymys heille mutta niin suuri ilo mulle.
Se oli lähtenyt ryypäämään ja hukuttanut itsensä/murheensa onnellisena lady lasoliin
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
ng900aero kirjoitti:Osta pari rotanloukkua ja niihin jotain syötiksi. Asettele jonnekin konehuoneeseen toinen ja toinen esim. jalkatilaan, melko varmasti ovat kàyneet jo kabiininkin puolella vierailulla.
Sitten vielä kun unohtaa nuo loukut autoon kun vie auton korjaamolle
Melkoisia veijareita olette:D Soossin huono tuuri ravintoketjuun joutuneen kattoverhoilun kanssa on kyllä hieno osoitus "niksipirkka" -hengestä. Ei mene sormi suuhun missään tilanteessa