jannes kirjoitti:No niin, puolustuksen puheenvuoro:
Ostin tuon jyrän TYÖKÄYTTÖÖN ja myös pienemmän kulutuksen takia.
Eli lyhyesti: EN OLE vaihtanut leiriä, vaan järkisyistä ostanut auton, (eiku VW:n), jota ei työkäytössä tarvi varoa niin kuin Saabia. Saab, kuten ekassa viestissä jo sanoin, jää harraste- / sunnuntaiautoksi.
Onhan tuossa etuna, ettei tarvii autoa säästää työhommien takia. Juurikin ne likaiset kamat jne. Toisekseen etuna voit lukea sen, että siviiliajojen ja työajojen ero kasvaa entistä suuremmaksi. Jos ajat pelkkää työajoa sillä volkkarilla, niin voit osoittaa kaikki volskin kilometrit työajoihin. Saba hoitaa siviiliajot, ja sillä sipuli.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
minäkin ajan työajot firman lonksudatalla (lue transportteri). Viikon sisään ajelin saabilla 3000km lomalla ollessa ja ainut vaiva oli väsymys. Kun työt alko ja piti siirtyä lonksun rattiin niin 700km ja selkä paskana ja ajo jatkuvaa asennon vaihtamista, kun ei mitenkään hyvä. Siviliajot saabilla. Nyt jo tuntuu saabin ratissa, niinku ei ois missään käynytkään ja ajohaluja löytys vaikka reissusta vajaa kaks viikkoo. Caddy miehestä poiketen, kaikki kulut maksaa "artisti".
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Eikun saban penkit vaan klonksvaageniin! Näin oli vanhempien naapurilla eräässä avolava-autossa. Olipa hyvä istuskella
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
minä ajan kaikki ajoni saabilla.vaikka tulee tuota työmatka-ajoa n.90km/päivä.ja onhan tuota bensaa riittänyt huoltoasella(':lol:') .kokeilin toissa kesänä kiisseli carinaa, mutta ajoin sillä vain 3kk.ja möin pois.vero kun oli ihan älytön(yli350e/vuosi)ja olihan tuossa kaikkee pientä vikaa:kytkin luisti,perä huuti ja penkit oli niin perseestä että oli myymisen jälkeen vielä 1kk selkä kipeenä.joten saabia en vaihda vaikka bensa maksais 2e/litra.
Mulla oli kans tuommonen diesel lavagolffi, kiva peli, kulutus oli mulla noin viittä litraa satasella, ja tosiaan kun paku oli, niin halpaahan se on, suuri öljynkulutus ja nelivaihteisuus pakottivat luopumaan autosta, ihan näppärä tuolla oli kärrätä saabin osia
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Minäkin ostin tuossa pari viikkoa sitten tonnarin sukulaisen eli Alfa romeo 164:sen joka vakuutti todella hienolla kunnolla hintaansa nähden (leimaakin 12/06 asti ja 2.8 katsastuksessa ei mitään mainittavaa).
Hyvin huollettu ja vanhuksella ollut.
Ehdinhän minä sillä jopa kaksi viikkoa ajaa, kun auto alkoi eilen kotimatkalla kolahtelemaan ja öljyt lensivät pitkin kyliä.
Turbo900 kirjoitti:...ja öljyt lensivät pitkin kyliä.
Tuo on varsin tuttu näky. Meikäläisen entinen auto P**geot 406 ei talvisin (yli -20c) halunnut kans pitää ölkkiä koneessa. Pikkusen pisti v*tuttaan pestä konetta pari kertaa/talvi.
Samanlaiset vanat tuli perässä kun aamulla ajeli töihin.
Nyt sitten sekin ihme on nähty, eli meidän perheessä ei ole Saabia ollenkaan.... vaimokekin tokaisi että juuri kun totuin Saabeihin niin nyt niitä ei enää olekaan.... eli tällainen kulkine ilmestyi eilen pihaan ja tonnari meni vaihdossa kun ei kellekään kelvannut (taisi jo mennä kaupaksi huomattavasti kovemmalla hinnalla mitä siitä täällä pyysin):
Vieroitusoireet ovat sitä luokkaa, että maanantaina taitaa Tojotan rinnalla olla Saab
Karsu kirjoitti:Nyt sitten sekin ihme on nähty, eli meidän perheessä ei ole Saabia ollenkaan.... vaimokekin tokaisi että juuri kun totuin Saabeihin niin nyt niitä ei enää olekaan.... eli tällainen kulkine ilmestyi eilen pihaan ja tonnari meni vaihdossa kun ei kellekään kelvannut (taisi jo mennä kaupaksi huomattavasti kovemmalla hinnalla mitä siitä täällä pyysin):
Vieroitusoireet ovat sitä luokkaa, että maanantaina taitaa Tojotan rinnalla olla Saab
Komee kinneri
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Karsu kirjoitti:Nyt sitten sekin ihme on nähty, eli meidän perheessä ei ole Saabia ollenkaan.... vaimokekin tokaisi että juuri kun totuin Saabeihin niin nyt niitä ei enää olekaan.... eli tällainen kulkine ilmestyi eilen pihaan ja tonnari meni vaihdossa kun ei kellekään kelvannut (taisi jo mennä kaupaksi huomattavasti kovemmalla hinnalla mitä siitä täällä pyysin):
Vieroitusoireet ovat sitä luokkaa, että maanantaina taitaa Tojotan rinnalla olla Saab
Karsu kirjoitti:Nyt sitten sekin ihme on nähty, eli meidän perheessä ei ole Saabia ollenkaan.... vaimokekin tokaisi että juuri kun totuin Saabeihin niin nyt niitä ei enää olekaan.... eli tällainen kulkine ilmestyi eilen pihaan ja tonnari meni vaihdossa kun ei kellekään kelvannut (taisi jo mennä kaupaksi huomattavasti kovemmalla hinnalla mitä siitä täällä pyysin):
Vieroitusoireet ovat sitä luokkaa, että maanantaina taitaa Tojotan rinnalla olla Saab
Karsu kirjoitti:Nyt sitten sekin ihme on nähty, eli meidän perheessä ei ole Saabia ollenkaan.... vaimokekin tokaisi että juuri kun totuin Saabeihin niin nyt niitä ei enää olekaan.... eli tällainen kulkine ilmestyi eilen pihaan ja tonnari meni vaihdossa kun ei kellekään kelvannut (taisi jo mennä kaupaksi huomattavasti kovemmalla hinnalla mitä siitä täällä pyysin):
Vieroitusoireet ovat sitä luokkaa, että maanantaina taitaa Tojotan rinnalla olla Saab
Ihan oikea T-Spruitti? Niitä T-Spruitti spoileri paketti varusteltuja löytyy liiankin paljon...
Edit: niin tarkoitan 1.4 tai 1.6:sia missä on T-Sportin spoileri paketti.
Viimeksi muokannut Ryo, Pe Elo 19, 2005 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
minä oon ittelle luvannu, ette mulla ole "toiotaa" ikinä. Se on helppo pitää kun on kaikkien kuullen haukkunut ko. vankkurin riisikupiksi.
Minulla ei ole asenneongelmaa, kysykää vaikka isältäni
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377