cc kirjoitti:CC:n koukun kiinnilaitto CS:ään vaatiinee jotain nikkarointia, mutta CD:n koukku sopi ilman askartelua. Ainoa haitta on että noissa yleensä lukee max kuorma 1500kg. Ainakin Fixus sopi ja tuli kiinni varapyöräkotelon alle ja puskuriin.
Kiitos tiedosta, tämä pätee ilmeisesti sekä kiinteisiin että irrotettaviin mallihin?
Niin ja en todellakaan lähtisi vetämään henkilöautolla 1800 kiloa, 800kg on jo melkein liikaa tonnarillekin, eli se 1500kg riittää mainiosti
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
1800kg....jep..ruottinmaalla SAABeihin kuuluu alkuperäisiin vetokoukkusarjoihin myös ylävesiletkuun termostaatti, joka kytkee ilmastoinnin poispäältä jos lämpötila nousee liian korkealle esim. kaupunkiajossa tai isossa ylämäessä.
Mulla on CS:ssä semmonen epeli..
Terveisin
Tero # 168 9-5 Aero Hirsch Sedan, 9-5 Aero STW, 900 OG 3D, 900 OG 4D, 96 2D , Valmet 702 S 1976, Pyrkijä De Luxe 1962, Honda VFR 700, Suzuki GSX 750F, STIGA TORNADO 2198 H
050-4321560 tehohit@gmail.com
9000cs kirjoitti:1800kg....jep..ruottinmaalla SAABeihin kuuluu alkuperäisiin vetokoukkusarjoihin myös ylävesiletkuun termostaatti, joka kytkee ilmastoinnin poispäältä jos lämpötila nousee liian korkealle esim. kaupunkiajossa tai isossa ylämäessä.
Mulla on CS:ssä semmonen epeli..
Terveisin
Sais olla sellainen kytkin joka tiputtaa kärryn pois perästä jos kone alkaa kuumeta liikaa, eikä missään nimessä ilmastointia
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Joo jos saabilta ostat niin et 500e selviä.
Kyselin tossa puolisenvuotta sitten herttoniemestä ja kiinteä oli jotain 330e ja irto 520e ilman asennusta.
No ostin täältä kautta Vaasasta (nimiä ei mainita) Iskemättömän koukun tilpehööreineen hintaan 150e.
Ja on tukeva
Vaan ei tullut uutta softaa mukana koneeseen. (että ois tuo koukku tippunut pois jos rupee kone kuumeneen).
Kurko kirjoitti:Juu kyselin purkaamoistakin hinnat 80-100e (kiinteästä).
Motonetissä maksaa kiinteä tarvike koukku 120e vaan se ei ole alkuperäinen.
No tuosta alkuperäisyydestä voisin tinkiäkin (koska ei ole painavaa kuormaa hinattavana) kunhan olisi vain irrotettavaa mallia, ei viitsi enää tökkiä koukulla autoja parkkeeratessa.
Onkos kukaan kysellyt irrotettavien tarvikekoukkujen hintoja?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Käsittääkseni ei mitään. (muuta, kuin tuo CS / E tarvii nuo vahvikkeet tonne sivuihin). Löysä perä.
Varapyörä kotelon rauta kuuluu kyllä myös kontilliseen.
Eli osta pois jos tollainen jostain löytyy ja edullisesti, kun uus on ton 1/2ke.
100% varma en tuosta sopivuudesta ole, kun ei ikinä CD:tä ole tullut omistettua.
Kurko kirjoitti:
Molemmille sivuille puskurin kiinnikkeistä ylös hattuhyllyn alle tuli muotoon tehdyt raudat /oliko 2 tai 4 reikää / puoli).
Noita sivurautoja ei kylläkään ohjeen mukaan tarvi CD mallissa (sen verran tiukempi perä)
Millaiset nuo sivuraudat oikein on? En ole koskaan nähnyt enkä kuullut, mutta itsekin olen tarvikekoukun CS:n laittanut. Olen kuullut ainoastaan tuon varapyöränkotelon lisäraudasta.
Ei sulla olisi laittaa ao. raudoista vaikka kuvaa?
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."