Kuvathan on hyviä ja tarkkoja! Minä en vaan ylipäätään kuvista pysty sanomaan, että mikäs meininki. Pitäisi saada itse koskettaa, nähdä ja katsella tilannetta, että pystyisi juuta tai jaata sanomaan.Breadfan86 kirjoitti:Kuvat on mitä on. On muutes vaikeaa ottaa valokuvia tuolla auton alla.
jos tukivarret on tukevasti kiinni, eikä vetaritunnelit ole pehmeitä, niin ei olisi enään niin iso ongelma irroittaa ohjausvaihteen pultteja ja sommitella tangolle uudet kiinnityskorvakkeet. Lopuksi maalia ja maalin kuivuttua öljyä tai tervaa reilusti. Tuommoisen hitsauttaminen kuitenkin maksaa.Breadfan86 kirjoitti: Tukivarsien kiinnitys näytti olevan ok eli siellä ei ollut mätää havaittavissa. Täytyy kuitenkin tutkia sekin vielä tarkemmin.
Paras käyttöauto on semmoinen, jolla ajetaan niin maan perhanaasti ja johon palaa vähiten rahaa. On vain yksi ihminen, joka tietää parhaiten, että mitä tuossa tilanteessa kannattaisi tehdä: sinä itseBreadfan86 kirjoitti:
Eihän tuo auto ole ollut mulla kuin reilu puoli vuotta, mutta tunnearvoa on jo siinä kerinnyt tulemaan. Tietty jos mahdollista, vaihdan sen ehjäpohjaiseen (mielellään) saappiin. Maalipinnan kukinta on aina korjattavissa, mutta tuommoiset paikat on vaikeita. Vaikeahan tuosta olis luopua, on se sen verta hyvin palvellu mua tähän astiJa rahaakin tuon huoltamiseen on pistäny ihan kiitettävästi (ei kuitenkaan mielettömästi), mutta turhaan ilmeisesti .

Välttämättä tuo ei ole paha ollenkaan. Jos tuohon saa tehtyä uudet kiinnikkeet, niin autolla voi olla pitkäkin taival edessään edellyttäen, että tukivarret on hyvin kiinni, pelti sieltä suunnalta suunnilleen ehjää. Palkki jossa kaikki nää hoidot on kiinni on paksumpaa tavaraa ja yleensä ehjä.