Vinkkejä kaivataan
Vinkkejä kaivataan
Nyt kun oon ahertanut satkun kimpussa, on tullut eteen asioita josta haluaisin selvitä helpommalla tavalla.
Eli kuinka saadaan iskunvaimennin yläpäästään irti , kun rupeaa se tanko pyöriin mukana , ja ei mikään avain tai pihdit pysy siellä ylä kantissa?
Sit kuinka saadaan alapallonivel myös irti kun pyörii mukana?
Näiden kanssa kun kamppailee , vierähtää pian tunti jos toinenkin, ja palas tupakkaa mutta kun en polta.
Siisi tarkoitus olis saada nuo ehyenä irti .
Eli kuinka saadaan iskunvaimennin yläpäästään irti , kun rupeaa se tanko pyöriin mukana , ja ei mikään avain tai pihdit pysy siellä ylä kantissa?
Sit kuinka saadaan alapallonivel myös irti kun pyörii mukana?
Näiden kanssa kun kamppailee , vierähtää pian tunti jos toinenkin, ja palas tupakkaa mutta kun en polta.
Siisi tarkoitus olis saada nuo ehyenä irti .
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2083
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
eikös iskarin yläpäässä ylensä oo sellanen kanta josta saa pidettyä kiintoavaimella tai jakarilla kun kiertää mutterin auki. edessä on joksenkin vaan ahtaalla nuo ylä päät niin aiheuttaa hieman vaikeutta.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
jos eellämainitut ei pelitä niin voi kokeilla seuraavia:
- siis nosta tunkilla sieltä pallon alta lähes koko keula raakasti ilmaan , silmukkaan kolauttaminen saattaa lisäksi parantaa asettumista.
- tee panta tai värkkäile jonkunsortin puristin, jolla puristat pallon kartiota tiukkaan tai pyydä kaveria puristamaan lisäksi pihdeillä
iskareista:
- jos tuplamutterit niin edessä kokeile pulttipyssyllä tai laikkaa lenkkiavain alle mutterin vahvuiseski ( jolloin voit sillä pitää alemmasta vastaan) tai osta biltemasta sellainen aika lelu erikoisavain jolla voi pitää pään tapista kii
- pidä pihdeillä suojuksesta vastaan ( joissakin on muoviset suojat, ne tuppaa repeemään)
Takaiskarit:
- putsaa hyvin ruosteet ja mössöt pois ja rasvaa se tai avaa kierre hylsyyn heftatulla pakalla , kierre on yleensä ( ainakin Sacheissa) M 10* 1.0 eli hienokierre. Muuten kuten edellä
siinä ne mahikset
- siis nosta tunkilla sieltä pallon alta lähes koko keula raakasti ilmaan , silmukkaan kolauttaminen saattaa lisäksi parantaa asettumista.
- tee panta tai värkkäile jonkunsortin puristin, jolla puristat pallon kartiota tiukkaan tai pyydä kaveria puristamaan lisäksi pihdeillä
iskareista:
- jos tuplamutterit niin edessä kokeile pulttipyssyllä tai laikkaa lenkkiavain alle mutterin vahvuiseski ( jolloin voit sillä pitää alemmasta vastaan) tai osta biltemasta sellainen aika lelu erikoisavain jolla voi pitää pään tapista kii
- pidä pihdeillä suojuksesta vastaan ( joissakin on muoviset suojat, ne tuppaa repeemään)
Takaiskarit:
- putsaa hyvin ruosteet ja mössöt pois ja rasvaa se tai avaa kierre hylsyyn heftatulla pakalla , kierre on yleensä ( ainakin Sacheissa) M 10* 1.0 eli hienokierre. Muuten kuten edellä
siinä ne mahikset
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
iskarit
mää irroitin edestä iskarit juuri.
ei sit irronnyt lenkeillä joten pamautin auki pulttipyssyllä ja johan irtos
ei tarvinnut ees pitää vastaan muutakuin pelkästään käsin

ei sit irronnyt lenkeillä joten pamautin auki pulttipyssyllä ja johan irtos
ei tarvinnut ees pitää vastaan muutakuin pelkästään käsin

# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti: