2.0T -> 2.3T, ja vielä yllättävän helposti

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Ainakaan og900:seen ei mene 9000 2,3L keirtokanget kampiakseleineen mitenkään.
Ei menekään kun OG:ssa on moottori vanhempaa vuosikertaa, aivan vastaavasti vanhempien Tonnareiden 2 litrasiin koneisiin ei mene B234:n sisukalut, vasta NG:hen ja 94->Tonnareihin voisi alkaa sekoittelemaan koneiden sisuskaluja. Hommassa ei kuitenkaan ole mitään tolkkua koska pelkällä sisuskalujen sekoittelulla ei juuri tule hullua hurskaammaksi... samoin tein vaihtaa koko koneen ja trionic-boxin uuteen koneeseen sopivaksi.

-J-
jkairt
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Loka 10, 2003 17:16

Viesti Kirjoittaja jkairt »

Tuo akseleiden vaihto kuullostaa siltä, että jos ylipäänsä koneen saat toimimaan niin alle 15% tehonpudotus on kotiinpäin. Ainahan sitä kokeilla toki saapi.

Keep on nose-mining !
JK
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

15% tehon pudotushan on jo erittäin onnistunut viritys... yleensä voi katsoa onnistuneensa jos kone ylipäätään käy enää virityksen jälkeen.

-J-
öljysormi
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Elo 18, 2003 17:38

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

näin on. kyllä 15 % tehojen putoaminen on optimitapaus.
yleensä liikutaan siinä 30-50% luokassa

tärkeintä on että kulutus kasvaa ja ajettavuus huononee.
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
Vastaa Viestiin