UNIPOINT sytkämoduli Motonetistä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Eero
"Aero"
Viestit: 313
Liittynyt: To Helmi 19, 2004 22:11
Paikkakunta: Tampere

UNIPOINT sytkämoduli Motonetistä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Palautin sytysmodulin Motonettiin. Sen joka aiheutti harmia tarpeeks. Se joka kesti 300km ja sitten alkoi pätkiä ja lopulta ei toiminut enää.

No siellä ne laittoi sen testeriin ja väitti sen olevan ehjä. Kai se sitten on itsekseen korjaantunut. Eivät tietenkään hyvittäneet mitään kun se oli heidän mielestään toimiva. Ja tarjosivat takaisin. En ottanut kun mulla on sama jätteenkäsittelymaksu kuin heilläkin. Ja mitä tollasella palikalla teen kun se ei kerran toimi. Sinne se sitten jäi ja itse kärsin rahaa ja aikaa ja aika on aina joskus rahaa.

Kummaa kun heille ei ole jo aiemmin tullut vastaan asia, että modulit on susia. Ainakin täällä tunnutaan asia tiedettävän.

Yllätti myös Motonetin tapa suhtautua asiakkaaseen, että yritän kusettaa ja vaadin jotain kohtuutonta vaikka en vaatinut mitään. Vei vain osan heille ja toivoin heidän ilmoittavan maahantuojalle, että näin ala-arvoisia osia ei pitäisi markkinoida.
Nämä ollu 9000T -89,900i 16v kat -91, 900i 16v -89, 900i 8v -87, 900i 8v -85, 900GL -86, 99 t -78, 900 -81, 900 -79, 90 -85 NYT 9000CS -96
Jaape
Matalapaineturbo
Viestit: 168
Liittynyt: La Marras 29, 2003 20:59
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jaape »

Mäkin hommasin tonnariin UNIPOINT-sytkämodulin. Käy ja kukkuu ihan hyvin, mutta muovikuoren valutoleranssit on niin kohdillaan, että liitin ei lukitu...
900 GLsA -79, 9000 T16 -85, NG 9-3 -09
saba2,1
"Aero"
Viestit: 459
Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 22:56
Paikkakunta: Helsinki/Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja saba2,1 »

Eero..

Mulla oli IHAN sama ongelma Motonetin osan kans. Mittasivat ja sanoivat, et kyllä tomii hyvin. JAnkkasin aikani ja sanoin, että en ota samaa enkä toistakaan samanlaista osaa takaisin, vaan haluan rahat takaisin. Aikaa meni varmaan tunti, mutta lopulta sain rahat takaisin, mikä on mielestäni oikeus ja kohtuus. Näyttää siltä, että ko. Unipointin osat eivät todellakaan sovellu 900 saabiin.

8O
-900i2,1-92, käyttis: Vo**o v40 D3 Summum aut.
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
kh900t8
Matalapaineturbo
Viestit: 174
Liittynyt: La Joulu 20, 2003 11:06
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja kh900t8 »

Ite asensin kanssa kyseisen osan omaan satkuun ja hyvin on kestänyt ensimmäiset 1200km, ei mitään ongelmia...

Olisiko viallinen yksilö kun toimii.. :D
#1833
9-5 Aero vm.2000
96 -75 (pr)
fforslund
"Aero"
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 10:33
Paikkakunta: Uusimaa

Sytytyspuola?

Viesti Kirjoittaja fforslund »

Oletteko kokeilut vaihtaa sytytyspuolaa?
Mun satku oireili ja pätki aina välillä tyhjäkäynnillä.
:?:
Avatar
Haikara
"Hirsch"
Viestit: 755
Liittynyt: Su Huhti 10, 2005 10:53
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Haikara »

Unipoint pääteaste ei toiminut minun tonnarissani, kuin muutaman kilometrin.
Nyki huomattavan paljon 2300-2500 kierroksilla. Oire alkoi pääteasteen vaihtamisella ja loppui välittömästi, kun Bosch osa vaihdettiin tilalle.

Asennuksen yhteydessä lämmönjohdinrasva laitettu asianmukaisesti komponentin alle, sekä liitin käsitelty CRC:llä.

Reklamoin asiasta myös Motonetiin, en kylläkään vienyt osaa takaisin, koska vian toteennäyttäminen olisi voinut olla hankalaa, kuten näköjään muillakin on käynyt.
Osa ei todellakaan toimi, niinkuin pitäisi.
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
joutilas
Matalapaineturbo
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 06:37

Viesti Kirjoittaja joutilas »

Haikara kirjoitti: loppui välittömästi, kun Bosch osa vaihdettiin tilalle.
Olen kanssa huomannut sytkäboksin ja puolan kanssa että parempi 300 tkm ajettu bosch kuin pussillinen uusia tarvikkeita. Loppui nykimiset ja pätkimiset kun vaihdoin vanhat takas :lol:
saba2,1
"Aero"
Viestit: 459
Liittynyt: Ma Elo 23, 2004 22:56
Paikkakunta: Helsinki/Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja saba2,1 »

aivan precis samat, kuin "Joutilaalla" ja "Haikaralla".. tosiaanki 300tkm ajettu bosch toimii paremmin. :lol:

Ja asennukset oli oikein.
-900i2,1-92, käyttis: Vo**o v40 D3 Summum aut.
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
Eero
"Aero"
Viestit: 313
Liittynyt: To Helmi 19, 2004 22:11
Paikkakunta: Tampere

joo

Viesti Kirjoittaja Eero »

on siinä suht lievä ero, UNIPOINT kestää 300 km ja BOSCH 399000 km (ainakin omani)
Nämä ollu 9000T -89,900i 16v kat -91, 900i 16v -89, 900i 8v -87, 900i 8v -85, 900GL -86, 99 t -78, 900 -81, 900 -79, 90 -85 NYT 9000CS -96
Vastaa Viestiin