Toi on valmis tuuninki värineen kaikkineen.....

Eiku tykit alle ja pil...urallia ajelee!!!!

K-jet on yksinkertaisempi, halvempi ja luotettavampi. Näin olen ymmärtänyt.mikkoimp kirjoitti:vähän ot: eikö tuo ole D-jetillä? minkähän takia siitä on siirrytty K-jettiin uudemmissa?
vanhemmilta harrastajilta kuultua: d-jet oli tuolloin liian uudenaikainen, edes saabin omat mekaanikot ei osanneet huoltaa/korjata sitämikkoimp kirjoitti:vähän ot: eikö tuo ole D-jetillä? minkähän takia siitä on siirrytty K-jettiin uudemmissa?
juu, omistaja kaipaili sinua pidemmän aikaa, ennen kuin kertoi ysiysin olevan vapailla markkinoilla.ng900aero kirjoitti:Hyvä kun hait tuon pois, olin jo tehnyt "esisopimuksen" kaupasta mutten päässytkään hakemaan tuota. Ja etäisyyskin oli melkoinen että hakematta jäi. Sinä olit siis se "oululainen" joka oli myöskin kiinnostunut? Hienoa että LEA pääsi hyvään kotiin!
Koetin järjestää kempeleen reissua johonkin väliin, mutta oli huonoin mahdollinen ajankohta, täytyi loppuviimein ilmoittaa etten kertakaikkiaan pääse sitä hakemaangls kirjoitti:
juu, omistaja kaipaili sinua pidemmän aikaa, ennen kuin kertoi ysiysin olevan vapailla markkinoilla.
oli ihan pakko hakea tuo pois opiskelija-budjetista huolimatta, kun alkoivat paalautuksella uhkailemaan..
Höpön löpö! Ei tossa ole mitään järkeä. tolla samalla perusteellahan olisi saatu autotekniikan kehitys jumiin totaalisesti. Muutosvastarintaa ei paljon huomioida, kun saadaan parempaa tekniikkaa autoihin. Minun käsittääkseni K-jetti oli yksinkertaisesti paljon tarkempi annostelultaan, kuin d-jetti. Pakokaasupäästöjen läpäisystä siinä on täytynyt olla kysymys. Siirtyihän muutkin eurooppalaiset automerkit K-jettiin samoihin aikoihin. Ei siinä saabista ollut ainoastaan kysymys.lucaf kirjoitti:vanhemmilta harrastajilta kuultua: d-jet oli tuolloin liian uudenaikainen, edes saabin omat mekaanikot ei osanneet huoltaa/korjata sitämikkoimp kirjoitti:vähän ot: eikö tuo ole D-jetillä? minkähän takia siitä on siirrytty K-jettiin uudemmissa?