Harmittavaat "ystävät"

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Gouldenwind
"Hirsch"

Harmittavaat "ystävät"

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

Kyllä' harmittaa todella paljon ihmiset jotka lupaavat hoitaa jonkin asian ja sitten se jääkin hoitamatta ja roikkuu pitkän aikaa :evil: :evil: :evil: .

-"Joo mä voisin kyllä katsoa, otan yhteyttä..."
- " soitan sulle heti kun..."

SITTEN EI LUPAILLA MITÄÄN JOS EPÄILEE ETTEI PYSTY HOITAMAAN JOTAIN JUTTUA :!: :evil: :evil:

sama se on vähän töissäkin että asiakas tulee sanomaan että se ja se myyjä lupasi hoitaa jo 2kk sitten eikä soittoa ole kuulunut..siinä sitten nolona pahoittelet ja hoidat sen KUS**PÄÄN hoitamatt jääneen asian.

Olen muuten pahoillani niille muutamille varsinkin Raumalaisille Saabisteille joille lupasin että videoni Ellivuorelta ja reittiajelu näkyy pian foorumissa; Näin ei tule käymään; kiitos yhden foorumin moden:
Lähetin YHDELLE modelle sen videon käsittelyyn jo 6 VK. SITTEN eikä hän ole vastannut lukemattomiin yhteydenotto pyyntöihinikään.

Toivon että kyseinen NOLO SAABISTI :oops: edes palauttaisi kasettini!!!!! tai tulen hakemahan ja voin kertoa että saabin lämpö-ongelmat ovat vielä pieniä verrattuna mun temppeihin :evil: :evil:
MacTurbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

No, meillä on työ ja perhe. Kumpikaan ei anna armoa ajankäytölle, näiden tarpeet on hoidettava ennekuin voi heittäytyä harrastusten pariin :(
Tämän jälkeen hoidellaan "Saabismit" ja muut harrastukset, joskus näitä harrastuksia vaan on pakko lykätä.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Gouldenwind
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

MacTurbo kirjoitti:No, meillä on työ ja perhe. Kumpikaan ei anna armoa ajankäytölle, näiden tarpeet on hoidettava ennekuin voi heittäytyä harrastusten pariin :(
Tämän jälkeen hoidellaan "Saabismit" ja muut harrastukset, joskus näitä harrastuksia vaan on pakko lykätä.
Ongelmaa ei olisikaan muuten mutta jos kerran luvataan hoitaa jokin asia niin voisi edes sanoa vaan että ei nyt pystykkään/kerkeä yms.hoitamaan asiaa niin olisi ihan OK!
Vastaa Viestiin