Riittävä suorituskyky?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Riittävä suorituskyky?

Viesti Kirjoittaja Svc »

Tekee se VAG:kin kohtuullisen hätäisiä autoja:
Keskusteluatoisella foorumilla Bugatti Veyronin koeajosta.

0-100 2,5s, 0-200 7,3s, 0-300 km/h 16,8 sekuntia :!:
Paras kommentti: Jokos tuohon saa lastun? :D
Suorituskykyä voisi jo ehkä kuvailla riittäväksi
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4994
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Vaikuttavaa..... 8) 8)
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Stene
"Hirsch"
Viestit: 952
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 21:00

Viesti Kirjoittaja Stene »

Vaikuttavaa, mutta kyllä tosta ysikuupalla pääsee ohi :D
curry
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Stene kirjoitti:Vaikuttavaa, mutta kyllä tosta ysikuupalla pääsee ohi :D
Joo, polkemaan joutuu kyllä mutta pitäis päästä... 8)
Stene
"Hirsch"
Viestit: 952
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 21:00

Viesti Kirjoittaja Stene »

Tri-Lo kirjoitti:
Stene kirjoitti:Vaikuttavaa, mutta kyllä tosta ysikuupalla pääsee ohi :D
Joo, polkemaan joutuu kyllä mutta pitäis päästä... 8)
:D :lol:
curry
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

täh, siis tuohan pesee ferrarit ja muut mennen tullen? olikos jossain mainintaa varttimailiajasta? taitaa mennä alle kympin? tolla voi siis suoraan osallistua kiihdytyskisoihin? :)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

jaa siis 16 pyttyä ja tuhat heppaa. no melkein sama kun saabissa, 100...1000 yhdellä nollalla eroaa

http://auto.howstuffworks.com/bugatti1.htm
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Bugattin sivuilta löytyy hienot animaatiot tuosta W-16 moottorista. 1001 hv / 1250Nm 8O
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

tuostahan on ollut puhetta jo monta monta vuotta, yhdessä vaiheessa käsittääkseni oli resurssi pulan takia hautaamassakin koko hanketta kun eivät saaneet vakaaksi autoa yli 350km/h vauhdissa.

nyt näköjään saaneet jotenkuten ajettavaks jo.

hienohan tuo on mutta kun vie litran per kilometri niin normaali autoks kohtuu kallista ajoa :D, tosin halpaa ajoa kiihdytysautoks :D
BMW 525iA Touring Executive
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Luulis tolla ehtivän jo :D
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Jep auton jousitus oli sellainen että se oli F1 auton luokaa. Ajettavuus oli suorastaan mahdoton joten projektii otettiin mukaan uusi tiimi joka muokkasi auton pohjaratkaisun sellaiseksi että sitä todellakin pystyy jokainen ihminen ajamaan. Oli vähällä että koko hanke kariutuu, mutta tilauksia alkoi tippumaan sitä vauhtia että ko superauto oli saatava valmiiksi.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8098
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Heh, saattaa olla suola-aavikoilla moottoriurheilujuhlan tuntua, kun sheikit & muut ökyrikkaat kokeilee, että kenen Bugatti menee koviten :) Jotenkin en jaksa uskoa, että edes autobahnilla pystyisi tota neljää hunttia laskettelemaan muun liikenteen seassa...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

tuli mieleen et eikös jokus 80-90 luvulla hehkutettu jostain jenkkiläisestä vector-nimisestä autosta, eikös sen pitänyt kulkea jotain 350, 360. muistan kun nuorena luin artikkelin ja olin aivan haltioissani että siinä vasta peli! :)

olikohan tuo todellisuudessa täysi susi? oma mutu-tuntumani perustuu siihen ettei vectorit ainakaan GranTurismo peleissä olleet mitenkään timantteja :) vähän raskaan oloisia.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

lucaf kirjoitti:tuli mieleen et eikös jokus 80-90 luvulla hehkutettu jostain jenkkiläisestä vector-nimisestä autosta, eikös sen pitänyt kulkea jotain 350, 360. muistan kun nuorena luin artikkelin ja olin aivan haltioissani että siinä vasta peli! :)

olikohan tuo todellisuudessa täysi susi? oma mutu-tuntumani perustuu siihen ettei vectorit ainakaan GranTurismo peleissä olleet mitenkään timantteja :) vähän raskaan oloisia.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vector_Supercars

Firma ei kovin menestyksekäs tainnut olla, vaikka aikanaan noita hehkutettiinkin.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

En muista mistä lehdestä luin mutta Bugatilla oli kuulemma vaikeuksia pitää tuo moottori kasassa. Ja eipä mikään ihme, kun moottorissa on 1001 syytä levitä. Mutta mikäpä siinä, tehokkain ja lujiten kulkee.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin