Mäksä kirjoitti:eilen olin kuskina ja oli DH:n kuvapaita päällä...oltiin myös kattomassa mikko alataloa et siinä on kovimmat jannut.
ja aivan selvinpäin olin
Okei! Toi DH menee vielä jokena mutta Mikko Alatalo . Kyllä nyt on aamulääkitys pahasti pielessä. Vähennä niitä sinisiä nappeja ja ota lisää niitä oransseja . Ja ihan aikuisten oikeasti: ei Mikkoa voi kuunnella selvinpäin.
hah hah ja vielä kerran hah.
mikkoa kävin hiihtolomallakin kattomas
ja just yks kerta tehtiin sledgen ja kumppaneiden kans pitkä maakunta lenkki ja kokomatkan soi mikko
Mäksä kirjoitti:eilen olin kuskina ja oli DH:n kuvapaita päällä...oltiin myös kattomassa mikko alataloa et siinä on kovimmat jannut.
ja aivan selvinpäin olin
Okei! Toi DH menee vielä jokena mutta Mikko Alatalo . Kyllä nyt on aamulääkitys pahasti pielessä. Vähennä niitä sinisiä nappeja ja ota lisää niitä oransseja . Ja ihan aikuisten oikeasti: ei Mikkoa voi kuunnella selvinpäin.
"Davidin uusi albumi "David Hasselhoff Sings America" on sijoittunut Itävallan virallisella albumilistalla sijalle 11." Tämä siis viime vuonna kun tuo loistava cover-levy julkaistiin jossa DH mm. coveroi Frank Sinatraa, Elvis Presleytä ja monia muita legendaarisia laulajia
Mäksä kirjoitti:siinäs näette...David EI ole mitään menneen talven lumia, vaan kuuminta hottia
Jatuon levyn vetovoimaa laskee juuri se että nuo ovat Covereita! eivätkä suinkaan Davidin omia HITTEJÄ, odottakaa vaan kun seuraavan kerran DH julkaisee levyllisen omia hittejään niin pankki räjähtää jälleen kerran
Mäksä kirjoitti:siinäs näette...David EI ole mitään menneen talven lumia, vaan kuuminta hottia
Jatuon levyn vetovoimaa laskee juuri se että nuo ovat Covereita! eivätkä suinkaan Davidin omia HITTEJÄ, odottakaa vaan kun seuraavan kerran DH julkaisee levyllisen omia hittejään niin pankki räjähtää jälleen kerran
Aivan, sen rap-levyn myötähän tuo tulee tapahtumaan, kun Davesta tulee "Hassle the HOFF..!"
Aivan, sen rap-levyn myötähän tuo tulee tapahtumaan, kun Davesta tulee "Hassle the HOFF..!"
Eikös Ice Cube kiistänyt tuon levyn, ja sanoi että toimittaja oli keksinyt sen omasta päästään Ice Cube sanoi että saisi kenet vaan räppäämään jopa David Hasselhoffin joka taitaa asua hänen naapurissaan
Ootko Sledge muuten rekisteröitynny Mersufoorumiinkin? Jotenkin tutun näköinen toi Haza-avantari...
Piti tulla tänne vain myymään parit Saabin releet, mutta ei tää näköjään pöllömpi foorumi ole.
Höpöttävät vain jostain sytytystulpista ja ennakoista... ej njummärra!!
sledgehän taitaa olla vanhanlinjan mersumiehiä nuoresta pitäen "Mesestiksi opetettu" jos oikein muistelen..tai siis enhän minä tollasta hullua dh fania tunne, mut noi toiset pojat kerto (sledgelle inside juttu
SledgeHammer kirjoitti:Jatuon levyn vetovoimaa laskee juuri se että nuo ovat Covereita! eivätkä suinkaan Davidin omia HITTEJÄ, odottakaa vaan kun seuraavan kerran DH julkaisee levyllisen omia hittejään niin pankki räjähtää jälleen kerran
Eikös Ice Cube kiistänyt tuon levyn, ja sanoi että toimittaja oli keksinyt sen omasta päästään Ice Cube sanoi että saisi kenet vaan räppäämään jopa David Hasselhoffin joka taitaa asua hänen naapurissaan