sytkät+ ajovaloumpio
sytkät+ ajovaloumpio
Eli laitetaanpa taas samaan viestiin useampi ihmettelyn aihe:
88-mallinen jakajallinen, ilman DI-härpäkkeitä oleva turbo, ja sen sytytyksen ajoitus, olenko ihan väärässä seuraavassa;
-Mikäli sytytyksen ajoitus on kohdallaan, ei virranjakajan alipainekellon letkun irroittamisella ole vaikutusta auton ollessa tyhjäkäynnillä.
-Mikäli taas sytkät on vithuillaan, huononee käynti selkeästi letkun irroittamisen jälkeen.
Toinen asia,
onko tonnarin umpio apparin puolelta v-mäinen ottaa irti ja vaihtaa? (kivi päätti pompata keskelle umpion lasia)
-J-
88-mallinen jakajallinen, ilman DI-härpäkkeitä oleva turbo, ja sen sytytyksen ajoitus, olenko ihan väärässä seuraavassa;
-Mikäli sytytyksen ajoitus on kohdallaan, ei virranjakajan alipainekellon letkun irroittamisella ole vaikutusta auton ollessa tyhjäkäynnillä.
-Mikäli taas sytkät on vithuillaan, huononee käynti selkeästi letkun irroittamisen jälkeen.
Toinen asia,
onko tonnarin umpio apparin puolelta v-mäinen ottaa irti ja vaihtaa? (kivi päätti pompata keskelle umpion lasia)
-J-
#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
miss ne ajotusmerkit muute o?
oon meinannu monta kertaa tarkastaa ajotuksen, mutt en merkkejä löytäny, tosin etsintäkin on ollut hyvin pintapuolista. Mull ei ainaskaa huomaa mittää ko viuhtasee sen letku irti tyhjäkäynnill....
Eiks tuo jakajalla varustetun vm88:n lasi oo ton 32e
UMPION LASI SAAB 9000 --98
CC=CombiCoupe ja CD=Sedan ja CS="matalakeula"-CombiCoupe
CC 85--8.90 H4-Lyhdynlasi vasen jos CIBIE! (ei CD). . . . . 48-4672 32.63 ???
CC 85--8.90 H4-Lyhdynlasi oikea jos CIBIE! (ei CD=Sedan). . 48-4673 32.63 ???
CC 9.90--94 ja CD 4.88--94 H4-Lyhdynlasi oikea jos Hella. . 48-5153 58.50 ???
CC 9.90--94 ja CD 4.88--94 H4-Lyhdynlasi vasen jos Hella. . 48-5154 58.50 ???
CS 91--98 ja CD 95--98 H1+H1-Lyhdynlasi vasen (ref 30). . . 48-4144 49.90 ???
CS 91--98 ja CD 95--98 H1+H1-Lyhdynlasi oikea (ref 30). . . 48-4145 49.90 ???
Ja sytty asiassa, voin toki olla väärässäkin, (viimeks jakajan nähnyt vuosi sitten)
vaan väittäisin että alipainekellon irtikytkeminen silloin kun siellä on suuri vaakkumi (tyhjäkäynti/moottorijarrutus) Pitäisi aiheuttaa ajoitukseen jo korvinkuultavaa muutosta ja jos näin ei käy jossain on vikaa. 
Ai jukra sulla taisikin olla tollainen konttiperä versio eli sen 52e
UMPION LASI SAAB 9000 --98
CC=CombiCoupe ja CD=Sedan ja CS="matalakeula"-CombiCoupe
CC 85--8.90 H4-Lyhdynlasi vasen jos CIBIE! (ei CD). . . . . 48-4672 32.63 ???
CC 85--8.90 H4-Lyhdynlasi oikea jos CIBIE! (ei CD=Sedan). . 48-4673 32.63 ???
CC 9.90--94 ja CD 4.88--94 H4-Lyhdynlasi oikea jos Hella. . 48-5153 58.50 ???
CC 9.90--94 ja CD 4.88--94 H4-Lyhdynlasi vasen jos Hella. . 48-5154 58.50 ???
CS 91--98 ja CD 95--98 H1+H1-Lyhdynlasi vasen (ref 30). . . 48-4144 49.90 ???
CS 91--98 ja CD 95--98 H1+H1-Lyhdynlasi oikea (ref 30). . . 48-4145 49.90 ???
Ja sytty asiassa, voin toki olla väärässäkin, (viimeks jakajan nähnyt vuosi sitten)


Ai jukra sulla taisikin olla tollainen konttiperä versio eli sen 52e

Umpion irrotus?
Upitaanpas,
itse itseäni lainaten:
--------
Toinen asia,
onko tonnarin umpio apparin puolelta v-mäinen ottaa irti ja vaihtaa? (kivi päätti pompata keskelle umpion lasia)
--------------
eli sain tuon pelkän lasin hommattua, nyt pitäis alkaa vaihtamaan. Äkkiä katottuna umpio on kiinni kahdella 8mm. pultilla ylhäältä, mutta ilmeisesti myös alhaalta jostakin. Kertokee joku joka on irrottanu että mistä muusta se umpio on kiinni, (ilmast. letkut ym. tulee siihen eteen niin mukavasti ettei sinne nää mitään.) Tartteeko tuo vilkkukupu ottaa kans irti että mahtuu umpio irti? Maski?
Proseduurikuvauksia kehiin
-J-
itse itseäni lainaten:
--------
Toinen asia,
onko tonnarin umpio apparin puolelta v-mäinen ottaa irti ja vaihtaa? (kivi päätti pompata keskelle umpion lasia)
--------------
eli sain tuon pelkän lasin hommattua, nyt pitäis alkaa vaihtamaan. Äkkiä katottuna umpio on kiinni kahdella 8mm. pultilla ylhäältä, mutta ilmeisesti myös alhaalta jostakin. Kertokee joku joka on irrottanu että mistä muusta se umpio on kiinni, (ilmast. letkut ym. tulee siihen eteen niin mukavasti ettei sinne nää mitään.) Tartteeko tuo vilkkukupu ottaa kans irti että mahtuu umpio irti? Maski?
Proseduurikuvauksia kehiin

-J-
#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
Maski ja vilkku irti niin lampun kiinnitys ruuvit (ne alemmat) löytyy matalakeulasista (vilkku on kiinni vain jousipannallaj(sieltä takaa kun hiukan kopeloi tai katsoo ohjekirjaa ja maski kahdella torksilla siitä ylhäältä edestä)
Pystäristä taasen vilkku lähtee irti kun löysää HUOM vain löysää yhden torx ruuvin siitä lampun ja vilkun välistä ylhäältä tutkittuna. Maskia ei tarvinnut ottaa muistaakseni pystykeulaisessa irti.
Tovotaan että on apua konttiperäseenkin kun itellä ei sellaista ole ikinä ollut.
(Eikä tule olemaankaan)
Pystäristä taasen vilkku lähtee irti kun löysää HUOM vain löysää yhden torx ruuvin siitä lampun ja vilkun välistä ylhäältä tutkittuna. Maskia ei tarvinnut ottaa muistaakseni pystykeulaisessa irti.
Tovotaan että on apua konttiperäseenkin kun itellä ei sellaista ole ikinä ollut.
(Eikä tule olemaankaan)

Meinaat vai, että kaikki cd:t ovat DI:llä?rälläkkä kirjoitti:Jukkis kirjoitti: ...ilman DI-härpäkkeitä oleva turbo...Jos se CD olisi niin, silloin siinä olisi DI.Kurko kirjoitti:
Ai jukra sulla taisikin olla tollainen konttiperä versio eli sen 52e
Käyttis: 9000CS 2.0t -96
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Kurko kirjoitti:
[/quote]
Pystäristä taasen vilkku lähtee irti kun löysää HUOM vain löysää yhden torx ruuvin siitä lampun ja vilkun välistä ylhäältä tutkittuna. Maskia ei tarvinnut ottaa muistaakseni pystykeulaisessa irti.
Tänk juu! Olisin tod. näk murphyn lain mukaan sen ruuvin ottanu irti kokonaan..
-J-
Pystykeulahan tuo, JA CC, eikä niitä DI-härpättimiä.
[/quote]
Pystäristä taasen vilkku lähtee irti kun löysää HUOM vain löysää yhden torx ruuvin siitä lampun ja vilkun välistä ylhäältä tutkittuna. Maskia ei tarvinnut ottaa muistaakseni pystykeulaisessa irti.
Tänk juu! Olisin tod. näk murphyn lain mukaan sen ruuvin ottanu irti kokonaan..
-J-
Pystykeulahan tuo, JA CC, eikä niitä DI-härpättimiä.

#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-