Tulipa tosta mieleen sekin kun työkaveri oli vienyt astransa viimeviikolla merkkihuoltoon kun nyki niin pahasti. Vika kuulemma ollut paappamaisessa ajotyylissa, eli polkemalla autoa oli siellä korjattu!
Tri-Lo kirjoitti:Tulipa tosta mieleen sekin kun työkaveri oli vienyt astransa viimeviikolla merkkihuoltoon kun nyki niin pahasti. Vika kuulemma ollut paappamaisessa ajotyylissa, eli polkemalla autoa oli siellä korjattu!
Arvatkaa naurattiko...
arvaan eipä ole minun autoa KOSKAAN tarvinnu vieraitten polkea nykimisen poistamiseksi
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Veljen ex-satkuun tein "suutinhuuhtelun" eli polkemalla puhtaaksi. 1 tunti ja 15 minuuttia lähes kokonaan kaasupohjassa. Että suuttimet putsaantuu ja karstat palaa
Nokalla on näemmä tuo kone tehty noin lussuksi kuin on, kanavissa pääsi kohtuullisen pienellä työmäärällä. Huomenna... tai siis tänään soitto tutulle nokkahiojalle ja tutkien minkä verran kärsii vakiota hioa ettei keinut joudu ihan mahdottomaan kulmaan.
Eikö noissa kiinankiikuissa ole montaa mallia ja nokat käy ristiin ja rastiin. Tuli vaan sellainen kutina, että löytyykö valmiina jotain parempaa nokkaa.
Tri-Lo kirjoitti:Tulipa tosta mieleen sekin kun työkaveri oli vienyt astransa viimeviikolla merkkihuoltoon kun nyki niin pahasti. Vika kuulemma ollut paappamaisessa ajotyylissa, eli polkemalla autoa oli siellä korjattu!
Arvatkaa naurattiko...
Kas, sama vika oli myöskin äidin Corsassa. Valitteli kun kaupunkiajossa ilmenee outoa nykimistä, ja vetojakaan ei tahdo löytyä. (Eihän 1.2i mikään tykki muutenkaan ole)
Meikäläinen kävi sitten ajamassa autolla reilun 50km lenkin kunnolla kierroksia antaen, kolmosella vedättelin reilua 110km/t koko pätkän.
Oli kuulemma lievästi "keventynyt" auton kulku tuon kaasuttelun jälkeen.