Päästin ekaksi mutta listan alapäässä
Tää ei tee hyvää maineelle
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Tää ei tee hyvää maineelle
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7322
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Alkaakohan ne jo ihmettelemään tehtaalla mikä mahdollisesti voisi olla vialla 
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Taitaa jäljet johtaa sylttytehtaalle, eli sytkäkasettitehtaalle
No mitäs vikaa tuossa kasetin laadussa nyt on? Tutkimuksessa mukana siis 3-5 vuotiaat autot, eli ihan hyvinhän tuo DI on kestänyt nykyelektroniikan vaatimukset, eli takuuajan (ilmeisesti 2 vuotta)Alkaakohan ne jo ihmettelemään tehtaalla mikä mahdollisesti voisi olla vialla
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Linkissä oli hyvä Saabin tiedottajan kommentti "nyt kyllä huijaat"
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7322
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Siis sytkäkasettitehtaalla? Tuskinpa. Suoltavat ulos vain samaa paskaa, vaikka laatu olisi ties mitä. Ja tuollaisen toimittajan on helppo luottaa siihen, että tilaaja ei ihan helposti pura toimitussopimusta, koska:potkuhousu kirjoitti:Alkaakohan ne jo ihmettelemään tehtaalla mikä mahdollisesti voisi olla vialla
A) he eivät mistään löydä ihan heti toista valmistajaa samalle tuotteelle, ja
B) jos he purkavat sopimuksen ennen sopimuksen voimassaoloajan loppua, tästä voi seurata vahingonkorvausvaade tilaajalle.
Eli ei hyvä. Onneksi uusissa 9³:ssa ei ole vielä ilmennyt vastaavanlaisia sytkä(kasetti)ongelmia kuin Trionic 5/7 -Saabeissa. Ja toivotaan, että ei ilmenekään. Toinen asia on sitten kokonaan se, että paljonko nuo alumiinilohkoiset moottorit kestävät kulutusta...
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
No, revitellään nyt sitten vaihteeksi näinkin päin
:
Ei muuten koske SportSedaneita - nehän on Opelin tekniikkaa ja huomatkaa Opelin huomattavan hyvä sijoitus listalla.
Ja kun otetaan huomioon noissa luvuissa rasitteena olevien vanhojen Opeleiden vikaherkkyys, niin todennäköisesti uudet Opelit ja näin ollen myös SportSedanit ovat aivan listan kärkipäässä.
Eikös ollut looginen johtopäätös?
Ei muuten koske SportSedaneita - nehän on Opelin tekniikkaa ja huomatkaa Opelin huomattavan hyvä sijoitus listalla.
Ja kun otetaan huomioon noissa luvuissa rasitteena olevien vanhojen Opeleiden vikaherkkyys, niin todennäköisesti uudet Opelit ja näin ollen myös SportSedanit ovat aivan listan kärkipäässä.
Eikös ollut looginen johtopäätös?
Tuli mieleen, että on se kumma, jos ei kasetin vaihtoa ole laitettu määräaikaishuoltoihin (esim. 150 tkm). Kuitenkaan ei loppupeleissä hirveän kallis osa ole ja on helppo vaihtaa, joten työ ei tulisi maksamaan juurikaan lisää.
Vai pitäiskö se varmuuden vuoksi vaihtaa joka huollossa?
Vai pitäiskö se varmuuden vuoksi vaihtaa joka huollossa?
9-5 2,3t -03
#2514
#2514
"Ei muuten koske SportSedaneita - nehän on Opelin tekniikkaa"
GM Euroopan johtajan mukaan Saab kieltäytyi jakamasta osia ja kehitti systeemit ja osat varsin pitkälti itse. Ironisesti tästä syystä Opel vectra oli huikeasti luotettavampi vempele kuin SS valmistuessaan ja varmaan vieläkin sähköelektroniikan osalta luotettavampi.
GM Euroopan johtajan mukaan Saab kieltäytyi jakamasta osia ja kehitti systeemit ja osat varsin pitkälti itse. Ironisesti tästä syystä Opel vectra oli huikeasti luotettavampi vempele kuin SS valmistuessaan ja varmaan vieläkin sähköelektroniikan osalta luotettavampi.
Käsittääkseni Vectra C:n turbomallin ja SportSedaninTuuSaR kirjoitti:"Ei muuten koske SportSedaneita - nehän on Opelin tekniikkaa"
GM Euroopan johtajan mukaan Saab kieltäytyi jakamasta osia ja kehitti systeemit ja osat varsin pitkälti itse. Ironisesti tästä syystä Opel vectra oli huikeasti luotettavampi vempele kuin SS valmistuessaan ja varmaan vieläkin sähköelektroniikan osalta luotettavampi.
E/L-mallien moottori ja moottorin elektroniikka on identtinen. E-mallin softaa ei tosin löydy Vectrasta - vain L-malli.
Muutoin autoissa onkin sitten eroa aika tavalla - se, että SportSedanissani takaoven lukko ei toiminut ennen vaihtoa märän kelin jälkeen pakkasella - ei kyllä jätä autoani tienposkeen ja ei myöskään näy noissa puheena olleissa tilastoissa.