koneko paukahti?
koneko paukahti?
mitä mahto tapahtuu kun 9-5wagon 2,3t aj182000 kone sammui kolinan kanssa ja haisi palaneen käry.ei edes luvannut sen jälkeen.naapuri sanoi että remmi paukahti ja kalliiksi tulee.mitenkä on?
hmmm...mitä sä niille autoillesi oikeen teet?tevisu kirjoitti:Kokeile uudella DI-kasetilla.
Nimim. edellinen kasetti hajosi viime viikolla...ja se oli kolmas mun saabistiuralla...kulutustavaraa siis.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Aero"
Kun oikein kovasti ajattelee koko ajan että kyllä se hajoaa niin ei ihme että niitä paukahteleepeinu kirjoitti: hmmm...mitä sä niille autoillesi oikeen teet?Alkaako tonnarikin kohta olemaan valmista?
![]()

Eiköhän se sytkäkasetti ole sieltä mennyt ja kolinat tuli kun kone koitti vielä vähän potkia käyntiin.
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
...satanan jannut....koppsa kirjoitti:Kun oikein kovasti ajattelee koko ajan että kyllä se hajoaa niin ei ihme että niitä paukahteleepeinu kirjoitti: hmmm...mitä sä niille autoillesi oikeen teet?Alkaako tonnarikin kohta olemaan valmista?
![]()
![]()

Antakaa vaan auto mulle lainaan jos syttykasetin takuu alkaa umpeutumaan. Kyllä meikäläisen karmalla palikat hajoaa...
No muuten mutta ne lähtee sun käsistätevisu kirjoitti:...satanan jannut....koppsa kirjoitti:Kun oikein kovasti ajattelee koko ajan että kyllä se hajoaa niin ei ihme että niitä paukahteleepeinu kirjoitti: hmmm...mitä sä niille autoillesi oikeen teet?Alkaako tonnarikin kohta olemaan valmista?
![]()
![]()
![]()
Antakaa vaan auto mulle lainaan jos syttykasetin takuu alkaa umpeutumaan. Kyllä meikäläisen karmalla palikat hajoaa...

Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.