maptun kysymys

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
sumppi
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 21:40

maptun kysymys

Viesti Kirjoittaja sumppi »

Eli käykö stage3 ng900 v.95 matalapaine turboon?
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

ensinnäkin: -95 ei ole matalapaineturboja. Tuo 185 on ns. täyspaine.

Toisekseen: kyllä käy stage 3 kunhan se on takoitettu nimenomaan 94-98 mallin satkuun. 9-3:n stage 3 ei käy.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Onko tuollaista olemassa?

.. Siis ng900:sta ei käsittääkseni ole matalapaineturbona. Vain täyspaine, eli 185hp ja noin 0.8bar, eli autossa on magneettiventtiili, jota trionic ohjaa ja säätä painetta välillä 0.4bar peruspaine - 0.8 (huiput)

Maptunin ng900 2.0T lastu käy niikuin kuuluu ja steg 1 nostaa painehuiput noin 1.3-1.4 baariin ja paineet laskevat noin 1bariin ja alle kierrosten kasvaessa 5000 yli..

Steg 3 pitää pidempään ahtopaineta yli barissa, kun putkisto vetää, eli jopa 1.1-1.3 baria 5000rpm kohdalla..
Olethan vaihtanut 3" putkiston&katin steg 3:n lastua varten?


Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin