aivan toi kolahti muhun heti. Vanha kunnon GT meininki päällä. Ne vanhatkin 68 malliset olis aika rock, mun pitää nyt ahmia tietoutta tosta ihanasta vehkeestä
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
kovin on harvinaista että rouva huudahtaa jostain autosta että on hieno, mutta samassa näyttelyssä esitelty Shelbyn konsepti "cobra" on kuulemma hänesta hieno..
(turha kai sanoa että melko tylsä mun mielestä , ja että mäkin rakastuin mustangiin jo ekoista "salakuvista" lähtien)
Täytyy kyllä myöntää että jenkki-Ford on viime aikoina tuonut muutamia aika mahtavia autoja markkinoille. Hauskaa sikäli, että kaikki nuo mahtavuudet perustuvat jollain tavoin (ainakin nimeltään ja ulkonäöltään) 50- ja 60-lukujen klassikkomalleihin. Ja mallithan ovat GT40, Thunderbird ja tuo uusi Mustang. Noista kelpaisi mikä vaan. Itse olen erityisen mieltynyt Thunderbirdiin
Tässä nyt vielä näitä 60luvun forddeja nykypäivä vaatteissa, mut eipä oo GT40 paljoo muuttunu 40vuodessa. Mut eipä varmaan oo tarkotuskaan ollu, moottori on vaan muuttunu remmi ahdetuks ja kaikki muukin isontunu.
ilmeisesti varhaisempi malli...(erot puskurissa ja konepeltissä)
on kyllä aika häijyn näkönen.
Näyttäis olevan samanlaiset aukot konetepellissä, kun vanhassa Shelbyssä oli, taisivat olla 68 tai 69 vuodelta ne joissa oli tuommoiset reiät "hoodissa". Ja kyllä muutenkin tuo uus Mustang alkaa lähenteleen arvonimeä "märkäpäiväuni", siinä on munaa!!!
Siinäpä sellainen lepää Judgen ja GT350 välissä kera AC Cobran. On muutakin mm. Porschea, prätkää, Ferraria, LooneyTuned Subaru ja Bemu. Ja tietenkin valokuvapaperille tulostettu 9-5 Aero Tuonkin voisi jopa lukea harrastukseksi tuon pienoismallien ja "pikkuautojen" keräyksen.