Ylikellottelin vähän konettani...
Ylikellottelin vähän konettani...
Ylikellotin vähän AMD Athlon 2400+:ni: http://www.koti.mbnet.fi/puu9000/saab/ylikellotus.jpg
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
Joo ja jos cd-aseman kelkka ei suostu rullaamaan ulos niin sisäpään tripodi on todennäköisesti paskana...
Tai jos tuuletin hummaa niin kokeile toista tyhjäkäyntimoottoria...

Tai jos tuuletin hummaa niin kokeile toista tyhjäkäyntimoottoria...
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
Tosin jos pelkkään pelikäyttöön haluat pelkästään raakaa voimaa niin laita Garretti. On kyllä pienillä tekstinkäsittelyillä turhan tökkivä mutta taas ku suora aukeaa esim. pelimaailman pääkadulla voima riittää.
Mutta tarkista ennen lisäpotkua että riittääkö alusta vai pitääkö laittaa XPpro-alustasarja. Ja turvaa toki riittävä pysäytys Nortonin (tieto)liikennejarruilla. Ja sitten ku noi on kunnossa niin ehdottmasti erillinen potentiometri ohjaamoon niin voi säätää ahtoja kesken ajon.
Mutta tarkista ennen lisäpotkua että riittääkö alusta vai pitääkö laittaa XPpro-alustasarja. Ja turvaa toki riittävä pysäytys Nortonin (tieto)liikennejarruilla. Ja sitten ku noi on kunnossa niin ehdottmasti erillinen potentiometri ohjaamoon niin voi säätää ahtoja kesken ajon.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Muista huolehtia riittävästä jäähdytyksestä.
Vesijäähdytys on pakollinen isommilla ahtopaineilla. Suoraa vesiruiskutusta emolevylle tai virtalähteeseen ei kuitenkaan suositella. Nesteenä pitää sitten olla sitä punaista nestettä.
PS. Tulipahan testattua: Athlon XP 2800+ toimii alle 30 sekuntia sen jälkeen kun jäähdytinblokki on irronnut. Vanhan emon lämpösuoja ei ehtinyt reagoida nopeaan lämpötilan nousuun.

Vesijäähdytys on pakollinen isommilla ahtopaineilla. Suoraa vesiruiskutusta emolevylle tai virtalähteeseen ei kuitenkaan suositella. Nesteenä pitää sitten olla sitä punaista nestettä.
PS. Tulipahan testattua: Athlon XP 2800+ toimii alle 30 sekuntia sen jälkeen kun jäähdytinblokki on irronnut. Vanhan emon lämpösuoja ei ehtinyt reagoida nopeaan lämpötilan nousuun.

Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21