Ylikellottelin vähän konettani...

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Ylikellottelin vähän konettani...

Viesti Kirjoittaja puu »

Ylikellotin vähän AMD Athlon 2400+:ni: http://www.koti.mbnet.fi/puu9000/saab/ylikellotus.jpg
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Redboxilla tuokin AMD kiitää parhaimpien Opteronien vauhtia!
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Jos kone vielä tuon jälkeen pätkii ja kaatuilee, niin koita toisella di-kasetilla 8)
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
jblgti1200
"Hirsch"
Viestit: 809
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja jblgti1200 »

Joo ja jos cd-aseman kelkka ei suostu rullaamaan ulos niin sisäpään tripodi on todennäköisesti paskana... 8)

Tai jos tuuletin hummaa niin kokeile toista tyhjäkäyntimoottoria...
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -

- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puu »

Juu tolla virityksellä tuli n. 17% lisää suorituskykyä. Seuraavaksi pitää vaihtaa näytönohjaimeen isompi ahdin. Toi tuuletin ei ahda oikein tarpeeksi. Kumpaa suodsittelette Garrettia vai Mitsubishiä?
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Mitsubishi spoolaa herkemmin jo pienillä resoluutioilla ja värimäärillä.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Tosin jos pelkkään pelikäyttöön haluat pelkästään raakaa voimaa niin laita Garretti. On kyllä pienillä tekstinkäsittelyillä turhan tökkivä mutta taas ku suora aukeaa esim. pelimaailman pääkadulla voima riittää.

Mutta tarkista ennen lisäpotkua että riittääkö alusta vai pitääkö laittaa XPpro-alustasarja. Ja turvaa toki riittävä pysäytys Nortonin (tieto)liikennejarruilla. Ja sitten ku noi on kunnossa niin ehdottmasti erillinen potentiometri ohjaamoon niin voi säätää ahtoja kesken ajon.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Muista huolehtia riittävästä jäähdytyksestä. :!:
Vesijäähdytys on pakollinen isommilla ahtopaineilla. Suoraa vesiruiskutusta emolevylle tai virtalähteeseen ei kuitenkaan suositella. Nesteenä pitää sitten olla sitä punaista nestettä.

PS. Tulipahan testattua: Athlon XP 2800+ toimii alle 30 sekuntia sen jälkeen kun jäähdytinblokki on irronnut. Vanhan emon lämpösuoja ei ehtinyt reagoida nopeaan lämpötilan nousuun. :(
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Itsellä Windows tuli erittäin epävakaaksi prossun Steg1:n asennuksen jälkeen. Edes avarampi putkisto ei auttanut.
Ongelma kuitenkin poistui kun vaihdoin biosin magneettiventtiilin uuteen.

On taas älykästä keskustelua :lol: 8)
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Vastaa Viestiin