Kansipahvin vaihto

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
kopote12
"Viggen"
Viestit: 557
Liittynyt: La Elo 20, 2005 18:42
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Kansipahvin vaihto

Viesti Kirjoittaja kopote12 »

Elikkäs edessä on ilmeisesti ton kansipahvin vaihto, koska tyhjäkäyntiä
jonkun aikaa käytyään alkaa porisemaan paisuntasäiliössä ja nesteen väri
oli melko tummaa, öljyt olivat onneksi oikean väriset!

Mutta itse asiani oli se, että täytyykö kansi käyttää koneistamolla oikaisussa vai voinko saman tien pultata sen paikoilleen uuden pahvin päälle? Ja onko teillä kokemuksia/vinkkejä siitä millä saisi entisen pahvin
jäänteet irti motista? Minkähän hintaista kannen oikaisu on?
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Pelkkä pesu ja oikaisu ei ole paljoa teetettynä, varmaan 50-100€ on haarukka. Se, että kannattaako tehdä, on vähän niin ja näin, pultit vetää aika paljon kieroakin kantta suoraksi. Suosittelisin kyllä käyttämään oikaisussa jos on vähänkin syöpymiä kannessa, eikä se turhaa ole, jos on kansi ollut kiinni muutaman satatuhatta kilsaa.
Vanhat tiivisteenjämät saa irti vaikkapa tarkoitukseen sopivalla tökötillä, esim. CRC Gasket Remover (saa ainakin Motonetistä).
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin