Tartuitko syöttiin? Sitähän mä yritin vihjataRynnäkkösämpylä kirjoitti:No, vaihdetaanko tuon sun '76:n kanssa?jariha kirjoitti:Voi kun on nätti. Tuollaisen mä haluaisin

Tartuitko syöttiin? Sitähän mä yritin vihjataRynnäkkösämpylä kirjoitti:No, vaihdetaanko tuon sun '76:n kanssa?jariha kirjoitti:Voi kun on nätti. Tuollaisen mä haluaisin
Näissä on se hyvä puoli, että jokainen palvelee tarkoituksessaan. Tällainen vanhempi on nostalgisempi herättämään huomiota ja keskustelua sekä omistamisen ylpeyttä (ainakin meikäläisellä), mutta tuollainen uudempi on taas ajoautona pätevämpi.Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Damn...Eh... Ois kyllä kieltämättä hieno tommonen vanhempikin...
Joo, tää on sama biili ja paikalla oltiin silloinkin!tomaatti kirjoitti:Juu,täähän taitaa olla se peli josta ostin ronalit alta?Muistaakseni 50 e kun olis lyöny lisää niin olis saanu koko auton.Silloin jo ihmettelin auton hyvää ryhtiä ja ruosteettomuutta.Mutta ei ollut tarvetta silloin tuollaiselle (eikä nytkään noin "uudelle")Hyvä että tuo helmi pääsi harrastajalle eikä päätynyt sulattoon/muuta typerää.Ton kuntoisia kun ei ole kuitenkaan koskaan liikaa.
Noo, onhan tossa pientä kauneusvirhettäkin toki...saab84 kirjoitti:Hienokuntoinen 99, oikea löytö.
voi pahuksen pahus, tuliko vedet pihalle? nyt pidetään peukut pystyssä ettei olisi vaurioita. noi on kyl ikäviä yllätyksiä tollaiset. olikos niin että kajakkimiesten kun ei normaalisti tarvitse murehtia sellaisista asoista kuin sähköflektin toiminta?Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Noo, onhan tossa pientä kauneusvirhettäkin toki...saab84 kirjoitti:Hienokuntoinen 99, oikea löytö.
Tänään tää ysiysi päätti sitten keittää koelenkillä. Taitaa olla flektin anturi mennyt. Nyt vaan pitää toivoa ettei kannentiiviste mennyt![]()
Jees, kiitoslucaf kirjoitti:voi pahuksen pahus, tuliko vedet pihalle? nyt pidetään peukut pystyssä ettei olisi vaurioita. noi on kyl ikäviä yllätyksiä tollaiset. olikos niin että kajakkimiesten kun ei normaalisti tarvitse murehtia sellaisista asoista kuin sähköflektin toiminta?Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Noo, onhan tossa pientä kauneusvirhettäkin toki...saab84 kirjoitti:Hienokuntoinen 99, oikea löytö.
Tänään tää ysiysi päätti sitten keittää koelenkillä. Taitaa olla flektin anturi mennyt. Nyt vaan pitää toivoa ettei kannentiiviste mennyt![]()