Kertokaas

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Reetu

Kertokaas

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Mun näytölle ilmestyy koko ajan varoitus ja se ehdotaa lataamaan ohjelmaa , kertokaas otanko tuon vai en.

System Warning 4: Erros found:

- Your computer has slowed down
- Your internet connection speed has descreased
- You get popups and annoying ads when you´re online or sometimes even offline.
- Your default home page has been changed to the one you didn´t ask for

Click "OK" to dowload spyware scan and delete infected files
makri
"Turbo"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja makri »

Ihan tavallinen "huijausmainos", elä lataa.

Kannattanee kuitenkin asentaa, päivittää ja ajaa AdAware tai Spybot, jotain mainosroinaa siinä koneella saattaa olla. Ja vaihtaa selain vaikka FireFoxiin :)
Viimeksi muokannut makri, Ti Syys 06, 2005 07:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i + Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Elä ihmeessä, tuo on vaan joku (ärsyttävä) koneellesi pesiytynyt mainos...Pitäisi siivoutua poijes esim. Spybot Search & Destroy tai Lavasoftin Ad-Aware ohjelmalla (molemmat ilmaisia).
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Reetu

No näin arvelinkin , mulla löytyy nuot Spybot Search & Destroy ja Lavasoftin Ad-Aware , sekä easy clener ohjelmat ja putsasin mut kohta tulee takaisin.
Jope
-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Toi tulee jostain webbisivulta luultavimmin.

Noi mainospopupit on tehty nykyään niin hyviksi, että pitää ihan pysähtyä lukemaan, ennenkuin tietää, että se ei olekaan käyttiksen heittämä dialogi, vaan jonkun webbisivun popuppiin avaama kuva.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Reetu

No niin nyt se sitten löi topin koko kone , eli ostin eilen F-Secure 2005 ohjelman netistä ja pelasi tosi hyvin , kunnes tänään iltapäivällä putosi netistä pois , eikä mene uudestaan sinne , kerran ilmoitti jotain palomuurista , olen yrittänyt kaiken laista , muuri pois käytöstä jne . mut ei vaan yhdistä.
Osaatteko neuvoa mitä kokeilisin?
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Koska mä yksinkertaistan asioita ihan työkseni, niin noihin pätee (kuten roskapostiinkin), että jos ne kysyy jotain englanniksi, niin älä vastaa... ainakaan myöntävästi. Oma äidinkieli (silloin, kun se on joku muu kuin englanti) on tehokkain tapa torjua hyönteisiä... eiku noita muita (verkko)tuholaisia.

Mutta tuohon F-secure ongelmaan. Poista se virustorjunnan ja palomuurin asennus ja kokeile sitten uudestaan. Onhan pihat kiinni ja olethan bootannu koneen?

Ihan uteliaisuuttani kysyn, miten pääsit verkkoon?

Huoh! Kaksi päivää olen taistellut palvelinhyökkäystä vastaan... :evil:
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
Reetu

No hitto jos poistan tuon securiten niin , miten sen voi uudestan ladata kun lataus aika on päättynyt, ja maksoin siitä?

Meni jollain toisella lähiverkko yhteydellä nyt verkkoon , oma laajakaista ei saa yhteyttä , mut en nää esim. sähköposteja jne.. nyt
Entäs ku on Windousin palomuuri , sit tuo F-secure, ja taitaapi olla palveluntarjoajallakin palomuuri tuossa ADSL yhteydessä ,onko liikaa?
Mä näistä ymmärrä mitään ," olethan bootannu koneen? " Mitä se on ?? :oops:
Reetu

Ai on tuo F-secure lataus voimassa näköjään pari viikkoa , eli onnistuupi sit , täytyy kokeilla , poistaa ja ladata uudestaan.
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Tokihan tallennat sen kovalevylle, jonnekin mistä löydät sen. Eli vaikka latausaika loppuu niin asennuspakettti löytyy sulta. Onhan se jo nytkin sinulla jossain kun olet sen kerran ladannut.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
rälläkkä
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Mulle tuli tuota samaa viestiä. Valitti jotain rekisterivirheistä ja muuta haista paskaa. Ei mitään hajua mistä tulee ja miksi mutta korjauksesi jossain ehdotettiin seuraavaa:

Ohjauspaneeli->Valvontatyökalut->Palvelut->Viestinvälitys->Palvelun tila kohdasta:Seis ja Käynnistapa-kohtaan:Ei käytössä

Sen koommin ei noita viestejä tunkenu silmille...
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

rälläkkä kirjoitti:Mulle tuli tuota samaa viestiä. Valitti jotain rekisterivirheistä ja muuta haista paskaa. Ei mitään hajua mistä tulee ja miksi mutta korjauksesi jossain ehdotettiin seuraavaa:

Ohjauspaneeli->Valvontatyökalut->Palvelut->Viestinvälitys->Palvelun tila kohdasta:Seis ja Käynnistapa-kohtaan:Ei käytössä

Sen koommin ei noita viestejä tunkenu silmille...
Eli windowsista oli tukkimatta yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista tietoturvareiìstä, tuonhan olis kai pitäny tukkeentua myös windowsin päivityksillä? (Windows update)
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Reetu

No niin , nyt on F-secure poistettu ja ajettu uudestaan samoin tämä laajakaistayhteys "baana" , mut ei toimi tulee nettiin lähiverkko yhteyden kautta , samoin on Wind. palomuuri pois käytöstä.
Ei ymmärrä.
Reetu

Jep..Näin kertoi verkontarjoojakin , mut nyt kone ei toimi lainkaan eli ei päästä nettisivuille , on varmaankin joku virus sisällä, eli olen poissa nyt jonkin aikaa täältä , (tämän kävin kirjoittaan kaverin koneelta).
frenzy
"Aero"

Viesti Kirjoittaja frenzy »

tosiaan ad-aware ja ad-watch ovat ihan hyviä ohjelmia.
jos virus on päässyt jo koneelle, niin kannattaa hankkia McAfeelta Stinger..
Audi A6 -17
MB ML320 -07
Ex-93SS
TiDS -08 Ex-ng900SE T
Vastaa Viestiin