Pate vai MPM dumppi??

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

aerossa putken vaihdon jälkeen (jt 3" ) alkoi vakio passikin zuhauttaan. :D
elikkäs.. onko tuosta dumpista muuta iloa/hyötyä kuin "paremmat" äänet :?: verrattuna esim.mäntämallin bypassiin??
Viimeksi muokannut HARTSA, La Syys 10, 2005 08:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Sitten kun on "milioona paaria" ahtoa, niin dumppi pitää ne paremmin sisällä, kuin bypass.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

oukkidoukki.
montakos miljuunaa baaria(ahtoja,ei pubeja)nuo lastut pukkaa?esim.maptun stage3 :?:
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

HARTSA kirjoitti:oukkidoukki.
montakos miljuunaa baaria(ahtoja,ei pubeja)nuo lastut pukkaa?esim.maptun stage3 :?:
Alle 1,5bar jää.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

HARTSA kirjoitti:oukkidoukki.
montakos miljuunaa baaria(ahtoja,ei pubeja)nuo lastut pukkaa?esim.maptun stage3 :?:
Eikös se ollut 1.3-1.4 väliin...
Saab 900 2.0t Cab -97
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

jos olen oikein ymmärtänyt,niin by-pass(mäntämalli) olis "varmempi"vaihtoehto kuin dumppi?
dumpin jatkuva "puhina" saattaa jopa alkaa ärsyttämään?(joku mainitsi näinkin)
paineista..., jotain "vikaa" :lol: omassa tonnarissa.kun 4500 kiekan jälkeen lähtee nostaan ahdot n.1.2-1.3 ja pitää ne siellä rajottajalle asti 8)
autossa on vakio boksi.olis mielenkiintoista kokeilla jotain viriboksia..
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Fedu
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Kesä 09, 2010 21:45

Re: Pate vai MPM dumppi??

Viesti Kirjoittaja Fedu »

Pystyykö vm.2001 9-3 2.0t saabbiin laittamaan paten dumppia? Olisiko jotain ohjeita asennuksesta?
Jzto
"Ruisku"
Viestit: 127
Liittynyt: Ma Heinä 06, 2009 13:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Pate vai MPM dumppi??

Viesti Kirjoittaja Jzto »

myykö pate vielä noita ja onkohan nro viä sama mikä tuolla aiemmin?
Saab 9-3 Aero '02 2.3 Biopower
Ex Saab 9-3 SC TiDS '08
Ex Saab 9-3 SS TiDS '08
Ex Saab 9-3 Sport T5 19t6 RE85
#3884
Tampere
9000cse
"Aero"
Viestit: 325
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 17:30
Paikkakunta: Turku

Re: Pate vai MPM dumppi??

Viesti Kirjoittaja 9000cse »

Kellään kuvaa Pate dumpista, ite en oo moisesta koskaan kuullukkaan?!?! Itellä tämmönen ollu jo 2autossa ja on ainakin kunnon suhaukset. Tosin ei riittänyt paketin mukana tulleet säätöprikat vaan piti pistää omasta pakista tuplaten sama määrä että sai toimimaan kunnolla. Kuva
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
sisse
"Tuplakaasari"
Viestit: 96
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2010 13:02
Paikkakunta: Turku ja ympäristö

Re: Pate vai MPM dumppi??

Viesti Kirjoittaja sisse »

Jos on vähänkin nuorempi kuljettaja ratin takana turbo koneessa niin tarttee siihen kunnon sihahdukset saada, että muut huomaa kylillä varmasti :) Samanlaisen status boostin taitaa saada kun laittaa vanhaan ''amis autoon'' pörinä pöntön :)
Saab NG900T-96, Stage1;''tää vinkuu''.
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX

''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Vastaa Viestiin