Laitoin kyssä että kenen softia myyvät vai itsekö ne tekevät ne.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Se on aika huvittavaa kun kaikki puhuu kenen softa on boksissa.
Tietenkin siellä on SAAB:n ohjelma, ne viripajat ei tee muuta kun muuttaa parametrejä jo valmiiseen ohjelmaan. Jo saisi sen ohjelman jostakin niin voisi itsekin muuttaa niitä käyriä ei se nyt ole hirveen vaikeeta.
Näköjään viripajat huijaa ihmisiä luulemaan että ne on itse tehnyt ohjelman, ohjelma seuraa annettuja arvoja. Jos iskee sinne max.ahto paine 2.0 baria niin kyllähän sitä tulee ja kaikki muut säädöt kyllä seuraa perässä. Toinen asia on kestääkö moottori.
Sitähän kait mm. Scanian kuorma-autoissa ja rekoissa voi vääntöjä ja tehoja lisätä läppärillä tai muulla vastaavalla, jossa on sopiva softa. Lyödään vai kiinni kaapeli ja softa sisään enteriä painamalla ja ei muuta kuin kovaa ajoa ja menee ihan siinä samalla kuin ennenkin.
nef kirjoitti:Se on aika huvittavaa kun kaikki puhuu kenen softa on boksissa.
No hehheh
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Olen ollut tekemisissä kaverin kanssa jonkin verran, kun omaan tonnariin asennettiin kyseisen pajan cuuleri(protoversio). Firma on yhden miehen firma, mutta kaveri on todella omistautunut Saabeille ja niiden virittämiselle. Valitettavasti minulla on kokemuksia vain tuosta cuulerista, joka on ollut todella hintansa arvoinen.