
Sanotaan nyt sekin, että työsylinterin tiivisteet ja kytkinpaketti painelaakereineen on vaihdettu tänä keväänä, joten niitä ei nyt uusita

Se on periaatteessa ihan hyvä homma että stefa meni eri kohtaan, tiivistääpä akselia hieman eri paikasta. Mahtuisko sinne Keravanjokeen vielä pari meikäläisenkin Saabia?V.J.S kirjoitti:Niin, eipä ihme että meni uus stefa syvemmälle, tuo Motonetin stefa oli kokoa 108-88-11, vanha muuten sama mutta millin paksumpi, eli 108-88-12.
No voi surkeus, oletkos varma ettei ollut vanhan stefan jousi?V.J.S kirjoitti:Taidan perkules mennä ja upottaa itteni tonne Keravanjokeen...Helvata että on hieno elämys huomata siinä vaiheessa kun loota on paikoillaan ja apurunkokin puoliksi kiritty kiinni, että uuden stefan huulen kiristysjousi makoilee maassaMikähän perkele siinä on, että mitään ei osaa tehdä kerralla oikein...? Maanantaina uutta stefaa ostamaan, "yllättäen" ei lähtenyt ehjänä irti. Kyllä on hienoo tämä autoharrastus
Juu, ei pienintäkään saumaa että olis ollut vanhan stefan jousi, tuossa nuo on molemmat esillä. Pitäsköhän myydä työkalut ja ajella taksillang900aero kirjoitti: No voi surkeus, oletkos varma ettei ollut vanhan stefan jousi?
Tuollainen huolimattomuus on meikäläiselle luonteenomaista ja seuraukset sangen samankaltaisia, ei tuon takia kannata jokeen mennä![]()