Eli mistä kannattais etsiä... Ruotsista varmaan halvimmalla? Aeron moottoria oon ajatellu. Auto on -01 vuoden automaatti 2.0t. Onko tietoo ruotsalaisista liikkeistä mitkä vois suorittaa vaihdon?
Myyvät trollhättanissa vuoden takuulla käytettyjä koneita. Eivät vaan toimita Suomeen. Jos keksit jonkun konstin saada sen sieltä. Esim. Tuttava käy hakemassa ja lähettää tai käyt itse hakemassa. Hankihan sitten ainakin Aeron ohjausyksikkö ja miksei pakoputkikin (ainakin pöntöissä jotain pientä eroa) niin toimii paremmin.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Kiitti! Mitä parannuksia aeron koneessa on verrattuna tohon 2.0t:hen? Mun käsittääkseni ainakin kestävämpi käytössä... Missäs toi moottorin vaihto kannattais suorittaa jos sellasen sais tuotua suomeen?
Ei kai koneissa ole fyysisesti juuri eroja, samaa rautaa ovat kaikki matalapaineisesta lähtien. Moottorinohjaussoftalla ja mahdollisesti eri turbolla ym pikku hiluilla on sitten haettu se teho.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.