Pahoottelut jos joku mattimyöhänen puuttuu kuvista ja pitää tässä jossain välissä vääntää nuo oikein galleriaan ettei tarvihe tiedostonnimiä klikkailla.
Toki joku myöhäsempikin ajankohta käy. Kunhan heitin ton 10 päivä.
Mulle käy kaikki päivät jos en keksi parempaa tekemistä, eli en Onko parempia ehdotuksia?? Olis mukava näin lähes vuoden vanhana Sabistina saada jotain käsitystä lähialueiden kalusto tarjonnasta.
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
eikös huomenna 10.9 ole kalajoella kiihdytyskisat
sinne vain hätäisimmät saabit radalle kiihdyttään
sittenhän on hyvä potkia kuumia renkaita
olis vain satamatta....
Jahas vai, että olis Kalajoella saabbejakin. Jospa sitä sais tässä illan/huomisen aikana kytkimen vaihdettua, niin voisi jopa käydä huomenna Kalajoella mutkan.
Käyttis: 9000CS 2.0t -96
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Kiihdytys kisat kisattu , saabbeja ei näkynyt kisassa , mut ei pahemmin yleisönkään joukossa , ainakaan klubitarralla varustettuna ei pistänyt silmään , olin paloauton kanssa työvuorossa siellä.
Minä olin sillä "wannabe aerolla" Kalajoella. Päivän saldo oli vain yksi näpsäkkä og900 turbo, nahat ja kaikki. Edellinen omistaja oli laitattanut mun 93:n järkyttävän rumat kylkiteippaukset ja sen aero tarran. Ihan kiusalla jätin sen aeron sinne perään . Vaimo oli mukana ja totesi kisaa seuratessa, että ne autot joissa on tuo "tötsä" ulkona konepellillä menee lujaa. Kyllä naiset tietää
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06