Kokemuksia ruiskukitistä?
Kokemuksia ruiskukitistä?
Pitäis maalata lasikuitulevikkeet, mutta ne pienet reiät joita kuituun tahtoo aina jäädä, tuottaa päänvaivaa. Perus kitti noita reikiä ei peitä, ne kun on niin pieniä. Nitrokitillä on vähän turhan työläs homma tukkia kaikki reiät. No onko kenelläkään kokemuksia ruiskukitistä? Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan.
-
- "Hölösuu"
eiköhän se ole filleriä
se ruiskutetaan kittauskohtien päälle, jotta ne ei pomppaa esiin ajan kanssa...
täyttöväri, ja hiontaväri.... paksusti levitettäessä täyttää kyllä....
ja onhan olemassa hienokitti joka on 1 komponenttinen, mutta se vetäytyy aina....
filleri täyttää mainiosti myös huokoset, pitää olla vaan isompi suutin ruiskuun, jotta aine tulee ulos nätisti...
se ruiskutetaan kittauskohtien päälle, jotta ne ei pomppaa esiin ajan kanssa...
täyttöväri, ja hiontaväri.... paksusti levitettäessä täyttää kyllä....
ja onhan olemassa hienokitti joka on 1 komponenttinen, mutta se vetäytyy aina....
filleri täyttää mainiosti myös huokoset, pitää olla vaan isompi suutin ruiskuun, jotta aine tulee ulos nätisti...
Noita spraykannu-fillereitä saa autotarvikeliikkeistä. Itse olen kokeillut useampaakin merkkiä ja Motipin filleri on mielestäni ylivoimasesti parasta, tekee tasalaatuista jälkeä ja täyttää kivasti. Dinitrolin vastaava ei nyt ihan huonoa ole sekään. Mastonin filleri ei taas tunnu täyttävän sen enempää kuin normaali spray-pohjamaali...
900 GLsA -79, 9000 T16 -85, NG 9-3 -09
spray
automaali liikkeistä saa spray pulloon samaa Fylleriä/filleriä kuin mitä ruiskuun laitetaan. käyttävät nuo maalarit sitä jatkuvasti esim spray versiona esim lokasuojan tai kaarien pienet korjausmaalaukset.totta on että ruiskukitti imee ilmasta kosteutta kuin sieni mutta juuri siksi siihen ruiskutetaan värimassa päälle..itse olen joskus alaa ihan opiskellutkin