sain puhuttu hieman lisää aikaa tälle "ihmeelle"onneks mutta se tarttis kumminkin uuden hyvän kodin.
50€ saa viedä pois(vaikka paalari ois antanut 70)
tahdon ennemmin antaa tälle jatko aikaa sillä tälläisessä kunnossa olevia ei paljoa ole .ikinä ei hitsattu eikä tarvii nytkään
vaan eipä oo ruostettakaan missään
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Aargh! Ei saa kiusata. Kaveri osti Lefa42:n vihreän tuplaysin ja piru kun itsellä on kateellinen olo. Onneksi sentään näen autoa usein ja olen mukana sen kunnostamisessa.
Onkos tuon kytkimen vaihto samanlainen homma, kuin satkun kytkimen vaihto? Hoituu nimitäin niin vilauksessa, että jos joku hakee Saabin sillä ehdolla, että kytkin toimii voisin sen varaosien hinnalla korjata. nopeasti sen sitten siitä katsastaakin . voisi löytyä käytetty, mutta vielä toimiva kytkinsarja tuohon, jolloin maksaisi vain painelaakerin eli jotain 10-15e vissiin. Milloin on deadline (vähän turhankin kirjaimellisesti)?
Se mikä taidoissa hävitään, se jääräpäisyydessä voitetaan.
Pistä paaliin vaan säkin.Helpommalla pääset.Itekki potkin kasaan mun-74 1.85 99:sin.Ja romumiehelle soitan huomenna.Oli muuten harvinaisen ruosteeton ja hyvässä kunnossa muutenkin.Tietenkin katsastettu ja jokapäiväisessä ajossa.alu vanteet ja ralliratin tuosta jaksoin pois ottaa ennen saabin niskalaukaisua.
tomaatti kirjoitti:Pistä paaliin vaan säkin.Helpommalla pääset.Itekki potkin kasaan mun-74 1.85 99:sin.Ja romumiehelle soitan huomenna.Oli muuten harvinaisen ruosteeton ja hyvässä kunnossa muutenkin.Tietenkin katsastettu ja jokapäiväisessä ajossa.alu vanteet ja ralliratin tuosta jaksoin pois ottaa ennen saabin niskalaukaisua.
Jaajaa, sama mies oli tiukkana museokatsastuksen suhteen
No löytyyhän noita, eipä siinä mitään, meinasin ostaa tuota romuttamaasi autoa kun oli vielä Helsingissä, mutta ennätit ensin.
Vai oliko tämä jokin provo jolla koetat herättää kauhistusta asianharrastajien keskuudessa?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
tomaatti kirjoitti:Pistä paaliin vaan säkin.Helpommalla pääset.Itekki potkin kasaan mun-74 1.85 99:sin.Ja romumiehelle soitan huomenna.Oli muuten harvinaisen ruosteeton ja hyvässä kunnossa muutenkin.Tietenkin katsastettu ja jokapäiväisessä ajossa.alu vanteet ja ralliratin tuosta jaksoin pois ottaa ennen saabin niskalaukaisua.
Jaajaa, sama mies oli tiukkana museokatsastuksen suhteen
No löytyyhän noita, eipä siinä mitään, meinasin ostaa tuota romuttamaasi autoa kun oli vielä Helsingissä, mutta ennätit ensin.
Vai oliko tämä jokin provo jolla koetat herättää kauhistusta asianharrastajien keskuudessa?
Jospa kaikki vaan ei voi pitää autoa myynnissä kuukausitolkulla? Itellä ainaskin saattaisi tulla paniikki, jos asuisin kauempana sukulaisistani, joiden pihoilla olen toisinaan säilytellyt autojani. Digikuva ei kerro tuhatta sanaa, joten mistäs näistä toisten "helmistä" tietää, miten paalauskelpoisia pommeja ne loppujen lopuksi ovat olleet. Muuttuupahan nämä meidän muiden vanhat 99 vielä harvinaisemmiksi samalla.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Juu,lienee selityksen paikka.Eli mulla oli sellanen tilanne että tää harrastus pitää nyt valita 900:sen ja 99:sien välillä.ostin tuon 99:sin puolivahingossa viime talvena ja siihen 2 varaosa-autoa.Tilanne on sen jälkeen ollut kaaosmainen mm.osien säilömisen suhteen.Kyllä se auto siinä kesän meni mutta aikaa sille ei riittänyt tarpeeksi.Auto oli tosi hyvä ja ruosteeton pohjastaan,kaarissa oli pientä pintaruostetta jotka jäivät kromilistojen alle.ja tulihan tuo myllytettyäkin keväällä jolloin maalista tuli kuin uusi konepeltiä lukuunottamatta.Sisusta oli käytännössa virheetön yhtä pientä repeämää kuskinpenkin sisvussa lukuunottamatta.Katto verhoilun siihen sentään etsin.olisihan tuon voinut antaa puoli-ilmaiseksi tai lahjoittaa mutta kun minä en harrasta hyväntekeväisyyttä.Joten päädyin tälläiseen ratkaisuun ja vieläpä selvinpäin.Eipä sen puoleen yhtään yhteydenottoa autosta ei tullut.Varmaankin siksi että markkinat pullistelevat nyt noita vanhoja 99:jä.
Ja voin kertoa että miehellä on nyt hyvä olo kun huolet 99:seistä ei mua enää paina.
Joko kuolo koitti saabille taikka joku haki? Onko levy ja laakeri niin loppu ettei pysty ajamaan ilman kytkimen käyttöä jos osaa vaihtaa välikaasulla?
Huomen tullaan hakemaan hämeenlinnasta kaverille o*el astma farkkuna, joten ei ois kamala matka poiketa hakemaan saabiakaan.. ja siihen 50eur hintaan pullakahvit päälle, ettei jäisi niin pahasti harmittamaan..
MSaab kirjoitti:Ellei kukaan hae liikenteeseen, niin ainakin lupaan saattaa sen katon alle kuivaan - enkä paalaa, enkä pura!
Saattasin olla hyvinkin hakemassa eukolle ajokiksi, mut lähtö liikenteeseen muutaman tunnin päästä eikä ole vielä yhteystietoja auton omistajalle/tietoa onko ajettavissa edes vaivoin tänne itäiseen suomeen.
valitettavasti auto ei liiku ominvoimin mihinkään
on koko ajan vapaalla joten hinattava tai vietävä trailerilla
auto on vielä hengissä onneks
p.041-5017 228
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Myrkky: eikus kytkinpaketti kainalossa auton hakuun. Kunnon extremeä. Sullahan on kokemusta vastaavasta hommasta Ruotsissa asti käytynä Mites se juttu menikään?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01