ohoMäksä kirjoitti:50e maksoin
Ahtopaineet katosi, turbo entinen?
Tänää kohdistin vaihdekepin kohdalleen (vitonen löytyy kerrasta \o/) ja ahtopaineet tuli takas =) Jänniä autoja nää saabit, ku vaihdekeppiä säätää niin ahtopaineet palautuu... Vissiin by-pass pommeilee taas, tulipahan ostettua uus ja pitää vaihtaa vloppuna ku kerkee.
Sen huomasin, että kun kokeilin ahtojen palattua kakkosella lähteä hieman reilummalla kaasulla (ei kuitenkaan talla pohjassa), ahtopaineet ponkas kirkkaasti punasen yläpuolelle, tipahti valkoselle ja nous samantien keltaselle. By-pass vuotaa/pommeilee vai missä vika?
Sen huomasin, että kun kokeilin ahtojen palattua kakkosella lähteä hieman reilummalla kaasulla (ei kuitenkaan talla pohjassa), ahtopaineet ponkas kirkkaasti punasen yläpuolelle, tipahti valkoselle ja nous samantien keltaselle. By-pass vuotaa/pommeilee vai missä vika?
laitetaas vaikka tänne tämä, eli irtos tuossa ahtopainemittarin (tai mikä lie apc mittari) letku ilmeisesti..täyskiihdytyksestä ahtomittari jäi vain keltasen alkuun eikä värähdäkkään..auto kuitenkin ahtaa joten letku ilmeisesti irti kun on ennenkin irronnut.
missä tuo koko letku sijaitsee et sais takas kiinni, onko pahassakin paikassa
missä tuo koko letku sijaitsee et sais takas kiinni, onko pahassakin paikassa
BMW 525iA Touring Executive
Siellähän on jumalauta konehuonees puolet letkuista irtijpjk kirjoitti:Bypassin kyljestä ainakin lähtee letku sinne ahtopainemittarille. Itselläni oli vastaavanlaiset ongelmat. Kohdistin vaihdekepin, ajoin töyssyyn ja nyt on 3vk toiminut ongelmitta =) Ei kyllä ahtanutkaan ihan normaalisti, mutta ahtopaineet tuli takaisin. Ainakin mittarin mukaa.
sit koittelin laittaa takas paikalleen ni niin hapettuneet letkut et kaikki halki.
täytyy käydä hommaamassa uusia, ei tainnu kestää virichipin paineita
BMW 525iA Touring Executive