"Kuseva" uusi Konin alustasarja >:(

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
jkairt
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Loka 10, 2003 17:16

Viesti Kirjoittaja jkairt »

Vaihtoon. Se on pieni vitutus tuo viive tammikuussa, verrattuna siihen, että ne toimii pahimmassa tapauksessa sopivan hetken alla eli ensi kesän ja talvella alkaa kolina. Siinä vaiheessa onpi turha kysellä enää takuun perään.

Eikun varman päälle. Ja maista sitä märkää, nin voit varmistua että se on öljyä...
JK
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Koni tunnetaan koko maailmassa kaikkein korkealaatuisimpien iskunvaimentimien tiennäyttäjänä. Koni valmistaa vaimentimia kilpa-autoihin, henkilöautoihin, kuorma- ja linja-autoihin sekä junien vetureihin ja vaunukalustoon. Koni-iskunvaimentimet on asennettu tehdasasennuksena moniin legendaarisiin autoihin, mm. Lamborghini Diablo GTR:aan
Jep jep, niin tai näin, meikkiksen iskarit menee Motoral: lle takuutsekkaukseen, tiistaina "heitän" ne sinne kun on muutakin asiaa sinne nurkille.

Kyl tää tästä...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

ei muutaku miljoona korvaukset.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

93t sport kirjoitti:Koni tunnetaan koko maailmassa kaikkein korkealaatuisimpien iskunvaimentimien tiennäyttäjänä. Koni valmistaa vaimentimia kilpa-autoihin, henkilöautoihin, kuorma- ja linja-autoihin sekä junien vetureihin ja vaunukalustoon. Koni-iskunvaimentimet on asennettu tehdasasennuksena moniin legendaarisiin autoihin, mm. Lamborghini Diablo GTR:aan
Jep jep, niin tai näin, meikkiksen iskarit menee Motoral: lle takuutsekkaukseen, tiistaina "heitän" ne sinne kun on muutakin asiaa sinne nurkille.

Kyl tää tästä...
Olisko Bilstein ollut mitään? Mulla on alla Bilsteinin Sportit ja ei oo ollut mitään ongelmia! :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Turbo Sensonic kirjoitti: Olisko Bilstein ollut mitään? Mulla on alla Bilsteinin Sportit ja ei oo ollut mitään ongelmia! :wink:
Kyl mää muuten mutku Lampossakii on Konit :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

93t sport kirjoitti:Kyl mää muuten mutku Lampossakii on Konit :D
Joo, mutta italialaisten ylpeys käy lankeemuksen edellä :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Mulla on noi Konit toiminu ihan moitteettomasti tos ng900 !! Kyl ne on hyvä ostos, sait vaan jonkun maanantai kappaleen =P
Eiköhän se siitä :D
jkairt
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Loka 10, 2003 17:16

Viesti Kirjoittaja jkairt »

Onko toi junan iskunvaimentaminen markkinointimielessä hyvä homma ? Kun käsittääkseni pendolinotkin juuri alustaongelmien takia hyytyvät kovassa pakkasessa ja lumisateessa ?...

Hitsaat sinne rautakangenpätkät tilalle. On jäykät. Eikä kolise, kuin hampaanpaikat...
JK
Amiraali
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: La Loka 04, 2003 21:18
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Amiraali »

...Omasta puolesta en voi kun ylistää KONEJA ,jotka ovat yhdessä Aeron jousien ja vakaimien kanssa vm.99 95:ssa. Nuo olleet alla nyt n. 30tkm ja joutuneet mielestäni aika kovillekkin paikallistien routapateissa ... Ompa nuita kiusattu jo jääradallakin jossa piikkirenkaitten jättämiä syviä uria ja pakkasta parikymmentä ...Ei Vuotoja. Lisäksi nuo konithan ei ole kertakäyttökamaa kuten monet muut merkit ... vaan varaosia on saatavilla ja öljyt vaihdettavissa. Ero 95:n alkuperäisiin vaimentimiin on kuin yöllä ja päivällä ,lisäksi Aeron jousilla ei tuosta alustasta tule "lumiauraa" Pudotusta alkuperäisiin jousiin 10 mm. Vakaajat ovat 2mm vahvempaa tavaraa kuin alkuper. Muuten yks yhteen . Eli ei voi kun olla tyytyväinen Koneihin ! " Kaiken varalta koputan kuitenkin päätäni " :lol:
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Tiistaina meen Valuraudantielle viemaan iskarit tsekkaukseen, ja sanon että jos nää ei tuu kuntoon ja vähän sassiin ni...ööh...ni mä kerron muijalle, ja sitte on leikki kaukana :oops: :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Konit rules ja lähinnä ne säädöt. Ei muutaku konin säätöpalikka käteen ja konepellin alle ja takakonttiin veivaamaan maun mukaan. Mä veivasin heti vähän normaalijäykkyyttä tiukemmalle ko tykkään kovemmasta alustasta mitä se oli tehtaan säädöillä.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Do dii,

Kävin Motoral: ssa viemässä Konit tsekkaukseen ja homma hoitu mallikkaasti :D

Keskusplikka anto ohjeet minne meen.
Perille kun löysin (eksyin 2 kertaa :oops: ) niin pajassa oli kaks hemmoa, sellassia ~50v.
Kysyvät että mikä pojalla hätänä, selitin tilanteen ja toinen haalari-heppu nappas iskarit ja meni testailemaan.
Toisen kanssa juotiin kaffetta ja kerrottiin juttuja.
10min päästä toinen tulee ja lyö uuden paketin mulle käteen ja sanoo "Varmuuen vuoksi"

Eli uudet iskatit sain, en sitten sen kummempia kysellu vanhoista mutta kait senkin mielestä niissä oli jotain hämärää kun kerran uudet anto.

Hieman noi näyttää erillaisilta siitä kohtaa missä sylinteri ja mäntä kohtaa eli varmaan/toivottavasti on peruja jostain mallimuutoksesta...

Ja eikun varaamaan pajalle asennusaikaa :D
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Joku tuolla jossain toisessa aiheessa puheli, ettei talvella pitäis mennä vaihtamaan niitä iskareita, että tulis lempeämpi sisäänajo. Mutta laita sää ihmeessä niin nähdään kestääkö! 8O :D Ei tartte sit mun tehä samaa virhettä.

Kommentteja satsista odotellen.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Jarty
"Kaasari"
Viestit: 15
Liittynyt: Su Syys 28, 2003 12:31
Paikkakunta: Kokkola

SIsäänajo

Viesti Kirjoittaja Jarty »

Laitoin ite 2vk. sitten bilsteinit ja eibachit. Mietin kans samaa kannattaako noita vaihtaa alle näihin talvipakkasiin? Kuumotus oli kova, joten alle vaan. Oikein ku miettii niin jos ei iskarit kestä, laitan ne takuuseen!
115 e maksoin vaihdosta joten ei paha!

Hyvin on pelittänyt ja pääsimpähän eroon tosta pappatraktori lookista!

Bilsteineillä ei ole oikeastaan eroa jäykkyydessä onko -15 vai +2 pakkasta.

Mene ja tiedä sit?
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

93t sport kirjoitti: Hieman noi näyttää erillaisilta siitä kohtaa missä sylinteri ja mäntä kohtaa eli varmaan/toivottavasti on peruja jostain mallimuutoksesta...
Iskarin numerot tsekattu, täsmää! :D

...käyn ahon laitaa, minä ilman paitaa...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Vastaa Viestiin