
Kuva-threadin aika!
-
Vesa Pohjalainen
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Kyllä pelaa edessäkin hyvin - hänen (tai oikeastaan edellisen omistajan) sivuilla olevilta kuvilta näkee, miten hyvin pyörät kääntyy. Eestissa on se jopa laillistakin, sillä henkilöautoissa (myös joissakin maastureissa ja pakuissa) saa käyttää mikä tahansa vanteita ja renkaita ja tehdä omia virityksiä, kunnes ne mahtuu pyörimaan lokasuojan alla. Tasapainoksi on katsastus ihan järjettömän vaikea sielläpäin (suurin osa vanhemmista autoista, jotka pärjäile katsastuksessa Suomessa, ei varmasti pärjäisi Eestissa, koska auto pitäisi olla melkein uudenveroinen/virheetön)Vesa Pohjalainen kirjoitti:Nerokkaat keksinnöt ovat yksinkertaisiajnairism kirjoitti:Pakko oli laittaa se vanneadapterin kuva nettiin, kun heti alkoi tulla niin paljon kyselyjä sähköpostitse![]()
Tuskin laillinen, mutta varmaan yhtä tukeva, kun mikä tahansa spacer
Pelaako sama systeemi myös edessä?
-
Rynnäkkösämpylä
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
Ei juma! 10 000 kruunua, eikös se ole jotain 700 erkkiä??? Ompa (olipa) pirun halpa!jnairism kirjoitti: Paljon valokuvia kyseisestä Saabista löytyy: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... =89&page=1.
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
-
Roberto Ravaglia
- "Kaasari"
- Viestit: 7
- Liittynyt: La Syys 10, 2005 18:10
- Paikkakunta: Pietarsaari
-
Rynnäkkösämpylä
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola
Niin on!Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Harvinaisen HUONO idea!!!Roberto Ravaglia kirjoitti: Nyt hakusessa on alkuperäiskuntoinen 96 ja evokuuppa päätyy luultavasti varaosiksi.
Tuolle projektille luulisi löytyvän jatkajia tämänkin kerhon piiristä.
On se sen verran hyvän näköinen (paitsi noi tuplavilkut...).
96 V4 -75
-
KeijoAnnikki
- "Hirsch"
- Viestit: 851
- Liittynyt: To Kesä 12, 2003 21:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Hieno peli ja alavilkut / vakiovilkut ei häiritse kokonaisuutta. Laittaisin niihin parkit, niin hienosti paistaisi upea keula illan hämyssä. Laita Roberto auto myyntiin näille foorumeille, niin jää purkamisen vaiva pois. Mitkäs navat siellä on ?Jukka T kirjoitti:On se sen verran hyvän näköinen (paitsi noi tuplavilkut...).
Jäsen vuodesta 1992
Nyt: Saab 96 vm-73 viri 1.8 L ja Saab 95 STW vm-75 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
Nyt: Saab 96 vm-73 viri 1.8 L ja Saab 95 STW vm-75 viri 1.8 L
Jokkista Saab 96 V4:lla 1998-2010
EX Saab Sonett 3 vm -70 ( https://www.youtube.com/watch?v=K6bjUI-KQbg )
-
Kaneettikuski
- "Aero"
- Viestit: 308
- Liittynyt: Ma Touko 24, 2004 17:41
- Paikkakunta: Kempele-Käläviä
- Viesti:
-
MadeInSweden
- "Kaasari"
- Viestit: 33
- Liittynyt: Pe Huhti 29, 2005 21:46
Tuosta evorakennelmasta tuli mieleen erikoinen 95 joka sattui joku aika sitten vastaan, mielestäni jos 95 pitää jostain syystä ehdoin tavoin tärvätä alkuperäisestä niin seuraava ei ole ainakaan huonoimmasta päästä ideoita
http://www.blocket.se/view/5943260.htm? ... c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/5943260.htm? ... c=1&city=0
-
Roberto Ravaglia
- "Kaasari"
- Viestit: 7
- Liittynyt: La Syys 10, 2005 18:10
- Paikkakunta: Pietarsaari
Kiitos kehuista, tässä kesti hiukan ennenkuin pystyin vastaamaan, kun nettiliittymäni ei ole vielä auennut.
Tässä hiukan lisää tietoa autosta: Auto on Vm-78 ja alkuperäisväri on ruskea, kun hankin auton siitä hiekkapuhallettiin ensitöiksi pyöräkotelot, konehuone ja kaikki tukivarret. Seuraavaksi paikattiin ruostereiät ja pohja kaavittiin puhtaaksi. Sitten pyöräkotelot ja tukivarret maalattin 2komponentti maalilla. Kaaret on muotoiltu II-Golfin pyöränkaariaihioista, maski on VM-67, navat teetätin paikallisessa konepajassa alkuperäisistä navoista, jako on 4x100. Vanteina olivat Dezent 9X16 ET15 ja kumeina 215/40. Autoa on madallettu noin 10cm modifioimalla jousia. Myös moottori sai ylleen uuden maalin ja osia kiilloittettiin.
Ja niissä ylimääräisissä vilkuissa (ne valkoiset) oli parkit...
Auton kohtalo on vielä auki, eikä ole toistaiseksi myynnissä.
Tässä hiukan lisää tietoa autosta: Auto on Vm-78 ja alkuperäisväri on ruskea, kun hankin auton siitä hiekkapuhallettiin ensitöiksi pyöräkotelot, konehuone ja kaikki tukivarret. Seuraavaksi paikattiin ruostereiät ja pohja kaavittiin puhtaaksi. Sitten pyöräkotelot ja tukivarret maalattin 2komponentti maalilla. Kaaret on muotoiltu II-Golfin pyöränkaariaihioista, maski on VM-67, navat teetätin paikallisessa konepajassa alkuperäisistä navoista, jako on 4x100. Vanteina olivat Dezent 9X16 ET15 ja kumeina 215/40. Autoa on madallettu noin 10cm modifioimalla jousia. Myös moottori sai ylleen uuden maalin ja osia kiilloittettiin.
Ja niissä ylimääräisissä vilkuissa (ne valkoiset) oli parkit...
Auton kohtalo on vielä auki, eikä ole toistaiseksi myynnissä.

