Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423 Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja 900 I 16 Kat » Ke Syys 14, 2005 17:25
Kaasarilla varustettu...
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ke Syys 14, 2005 17:41
95e ? 86 eteenpäin....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423 Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja 900 I 16 Kat » Ke Syys 14, 2005 17:44
Eikö nakuta ???... Tarwiiko sen hemmetin lyijyn korvaavan aineen??
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24639 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ke Syys 14, 2005 17:45
mulla kävi vm86 kaasari satku myös 92 oktaanisella hyvin.... tuskin tarvii mitään aineita jos nakuttaa niin laita 98e.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744 Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja mikkoimp » Ke Syys 14, 2005 20:45
useat tahtovat jälkikäyntiä käyvän 95, suosittelen 98.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
Jusau
Viesti
Kirjoittaja Jusau » Ke Syys 14, 2005 20:48
Vm. 1985 eteenpäin ei tarvitse lisäaineita käyttää, ilmeisesti venttiilien seetirenkaisiin on tehty silloin jotain muutoksia. Bensana käyttäisin suosiolla 98 oktaanista.
okaalto
"Aero"
Viestit: 403 Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 20:00
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja okaalto » Ke Syys 14, 2005 20:55
Vahvistan edelliset, eli 98:lla käy vähemmän jälkikäyntiä, ja kulkee paremmin (tai vähemmällä menovedellä).
Classic 900
"Aero"
Viestit: 323 Liittynyt: Su Kesä 22, 2003 10:18
Paikkakunta: Porvoo
Viesti
Kirjoittaja Classic 900 » Ke Syys 14, 2005 23:23
Ei nakuttele, mutta jälkikäynnin välttää 98:n käytöllä. Täällä pelaa hyvin sillä. Kulkee kulkee ei nyi eikä mitään muutakaan. Oikein hjuva.
Volvo 850 GL Stw 2.4 10v -1994 ml. 321 292
Ford Mondeo 1.8i CLX Stw - 1996 ml. 270 713
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906 Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI
Viesti
Kirjoittaja Gouldenwind » Ke Syys 14, 2005 23:38
Itsellä -87 kaasari ja nakuttamaan rupesi heti kun otettiin taas lyijy pois 98:sista että lisäaineella se korjaantuu. sanokoot muut mitä tahtoo mutta MUN satku tykkää lisäaineesta PISTE