Filosofinen kysymys???
-
- "Hirsch"
Filosofinen kysymys???
Onko olemassa muita kuin harraste autoja????
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
-
- "Hölösuu"
Jaahas, perjantai-ilta näemmä, kun vilosoohvisia kysymyksiä alkaa tipahtelemaan palstalle
Niin, mutta aiheeseen vastatakseni väittäisin, että on muitakin autoja. Esim. taksikuskille auto on työkalu. Jollekin konttorirotta Virtaselle firman auto on työn mukanaan tuoma etu, jolla voi liikkua paikasta A paikkaan B. Useimmille Toyota-kuskeille auto on muiden ihmisten ärsytysväline (=alle rajoitusten liikkuva tietulppa), ei ehkä tietoisesti, mutta kuitenkin 

-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hirsch"
Itse pyrin pitämään käyttöauton (laivueen tuorein) käyttöautona ja muita sitten harrastetaan.
Vaan pahemman kerran on päässyt välillä lipeämään tuon käyttöautonkin kanssa niin, että korjailen sitä välillä itse. Ei pitäisi, tulee vaan ahdistusta ja harmaita hiuksia, kun projekti viivästyy ja tarttis olla joku luotettava pirssi. :-)
Nimim. CSE telakalla laahaavien jarrujen takia, ajelen CC:llä, josta moottorin tuet säpäleinä. :-/
Vaan pahemman kerran on päässyt välillä lipeämään tuon käyttöautonkin kanssa niin, että korjailen sitä välillä itse. Ei pitäisi, tulee vaan ahdistusta ja harmaita hiuksia, kun projekti viivästyy ja tarttis olla joku luotettava pirssi. :-)
Nimim. CSE telakalla laahaavien jarrujen takia, ajelen CC:llä, josta moottorin tuet säpäleinä. :-/
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Työkaverilla on uudehko Tojota Avensis, jota se ei edes vahaa koskaan - en tiedä mistä siinä on oikein kysymys, varmaan jostakin "kulkuneuvosta".
Viisasteli kerran aamulla työpaikan parkkipaikalla minulle kun minä aivan huvikseni olin nostanut Saabin konepellin ylös, että jokos se saappi on taas rikki - ei sitä Tojotassa tarvitse konepeltiä avata... jäkäti.. jäkäti...
Toivotin siinä hyvät huomenet ja totesin, että on se pelti varmaan parempi pitääkin kiinni Tojotassa jos ei tajua mitään tekniikan päälle...
No, minulle auto on jokatapauksessa aina harraste, johon pitää aina saada jotakin laiteltua lisää.
Viisasteli kerran aamulla työpaikan parkkipaikalla minulle kun minä aivan huvikseni olin nostanut Saabin konepellin ylös, että jokos se saappi on taas rikki - ei sitä Tojotassa tarvitse konepeltiä avata... jäkäti.. jäkäti...
Toivotin siinä hyvät huomenet ja totesin, että on se pelti varmaan parempi pitääkin kiinni Tojotassa jos ei tajua mitään tekniikan päälle...
No, minulle auto on jokatapauksessa aina harraste, johon pitää aina saada jotakin laiteltua lisää.
Niin joo, eihän se kaveri olisi alunperinkään Tojotaa ostanut, jos olisi tekniikan päälle ymmärtänyt.Bob kirjoitti:Työkaverilla on uudehko Tojota Avensis, jota se ei edes vahaa koskaan - en tiedä mistä siinä on oikein kysymys, varmaan jostakin "kulkuneuvosta".

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Itellä ainakin pakkaa vähän lipsahtamaan tohon harraste puuhailuun tämä autoili
Itsellä työmatkaa n.2km ja tyttöystävällä kouluun n.200m ja silti tossa kerrostalon pihassa könöttää kaksi autoa(9-5 & 96).
9-5:ssa ei ole mitään suurempia vikoja ollut ja silti sitä täytyy viikottain ellei päivittäin nyprätä. Tänä kesänä ei ole oikein sitä kerinnyt tekemään, kun tuli tuo 96:n hommattua missä on puuhasteltavaa riittänyt melkein koko kesäks
Ihanan kallista

9-5:ssa ei ole mitään suurempia vikoja ollut ja silti sitä täytyy viikottain ellei päivittäin nyprätä. Tänä kesänä ei ole oikein sitä kerinnyt tekemään, kun tuli tuo 96:n hommattua missä on puuhasteltavaa riittänyt melkein koko kesäks

Ihanan kallista

Saab 9-3 TTID Vector 2008