Saappi Robbie Williamsin videossa..
Saappi Robbie Williamsin videossa..
Wow, onkohan Robbie kovakin Saabisti, kun ajelee viipalla jossain tuoreehkossa videossaan.
Löytyy webistäkin typerällä navilla varustetulta saitilta.
http://www.whatsyourfuture.com/
Tuolta ensin klikkaa reveal your future-tekstiä, sitten oikeasta reunasta miekkaa ja sitten alareunasta miekkaa.
Löytyy webistäkin typerällä navilla varustetulta saitilta.
http://www.whatsyourfuture.com/
Tuolta ensin klikkaa reveal your future-tekstiä, sitten oikeasta reunasta miekkaa ja sitten alareunasta miekkaa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
Kyllähän siinä sAAb-logo vilahti pariinkin otteeseen hyvin selvänä (pölärissä ja ratin keskiössä).
Robbie itse tai sitten joku tuon videon tekijätiimistä on varmasti saabisti. :-)
Robbie itse tai sitten joku tuon videon tekijätiimistä on varmasti saabisti. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
-
metallivihreä
- "Ruisku"
- Viestit: 122
- Liittynyt: La Maalis 05, 2005 17:16
Öööhhh en uskoScania kirjoitti:Aerochick kirjoitti:Robbie sopii minkä tahansa taakse.. *lööööööövv...*Scania kirjoitti:No jopas jotakinHyvinhän se sopii Robbiekin tonne viipan ratin taakse
Kyllähän sitä vois kerran köyrästä
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Puoliso huuteli tosiaan eilen katselemaan subTV:tä. "Tuu äkkiä kattoo, Robbie Williams ajaa Saabilla!" Ja katos vaan, niin teki. Mutta ei sillä vielä pyyhitä Take That -menneisyyttä ihmisten mielistä.
No kyllä pari biisiä antaa ihan hyvän fiiliksen: "Let Me Entertain You" ja "Feel".
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
Soo soo, pysytääs taas asiassa, kohta moderoidaanAerochick kirjoitti:Muotoillaanpas uudelleen. Robbie sopis mun taakse..saab87 kirjoitti:Tahi vaikka parikinScania kirjoitti:
Kyllähän sitä vois kerran köyrästä![]()
No ei vaiskaan
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.