Maailman rumin auto

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

Tulee liikaa mieleen joku bling bling-neekeripelleily... :(
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

kt kirjoitti:Money For Nothing kirjoitti:

Ja toi 406 oli oikeesti mukava ajaa...samoin 607. Ei pärjää oma tonnari noille mukavuudessa

Mikä niissä oli niin erityisen mukavaa tonnariin verrattuna?
Ne on tuntuneet nimeomaan maantiellä rauhallisemmilta, lepposempia taittaa pitkää matka. Suuntavakaus niissä on loistava. ja alusta on erittäin mukava tasaseen ajoon. Mut ainakin toi 607 on pikkasen tuuliherkempi kuin tonnari, että siitä kyllä kiitokset tonnarille (tuli tuossa ajeltua raumalta vaasaan kohtuu sivutuulessa tonnarilla, ei paljoa noteerannut)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Henkka #2283 kirjoitti:Oikeen tiiä kuinka tohon nigga-chrysyyn pitäs suhtautuu.

Mainostamisessa isoin argumentti HEMI (työntötanko 2v/syl) made on Mexico. Tekniikka, jota Pösö käytti jo 40-luvulla, Toyota ja Saabi 70-80-luvuilta lähtien... no tietty retronälkäisiä on, mut kuitenkin.

Suomessahan tuo on kalliimmanpuoleinen, jenkeissä tuon HEMIN:n hinnalla ei saisi edes 9-5 2.3T Arcia.

Pitää kyllä myöntää, että muotoilu on "persoonallista", pienesti viehättävääkin. Ei silti voi välttyä ajatukselta, että jotain samaa "kusetuksenmakua" siinä on kuin taannoisessa Nissan 100NX:ssä, joka oli kovin "urheiluauto" ja väännetty täysin Sunnyn tekniikalle. Tämä siis ulkomuodon hämäävyydestä ja sisällön vanhanaikaisuudesta....

Mutta makuasioita edelleenkin.
Onneks noi jenkit kehittyy, uudessa mustangissa on jo 3 venttiiliä per sylinteri (v8) =D
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Puistokemisti
"Hirsch"
Viestit: 801
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Tässä pari melko karua ilmestystä....
Kuva

Kuva
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Money For Nothing kirjoitti: Onneks noi jenkit kehittyy, uudessa mustangissa on jo 3 venttiiliä per sylinteri (v8) =D
:lol:
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Startin13
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 12:47
Paikkakunta: VyborG.ru

Viesti Kirjoittaja Startin13 »

Mua ei ainakaan harmittais yhtään ajaa tollasella Hemillä vaikka siinä ei oliskaan "tarpeeksi" venttiileitä. Kyllä se talvella liikennevaloista lähdettäessä ja suoraan ajettaessa näyttää useimalle Saabille takalamppua, ja oikeen muunlaiseen kisailuun allekirjoittaneen ajotaidot eivät oikein riittäisikään.

Ja itse en viitsisi ihan älyttömästi lähteä retostemaan millään Saabin kehittämällä huipputekniikalla ainakaan enää näinä päivinä. Ja jos nyt ihan rehellisen ja suoran mielipiteen sanon vielä niistä Saabin 3-puola-aluista jotka munkin menijässä on olla, niin kyllä vähän ne alla hävettää paikallista Mc donaldsia ajaa ympäri ainakin selvinpäin. :oops: :oops:

Mun mielestä ne ei ole hienot vanteet edes 15" kokoisina. Bling Bling olis makeempi. :wink: :wink:
Taisitte muksut puksut vähän yllättyä pyllättyä.
Puistokemisti
"Hirsch"
Viestit: 801
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Startin13 kirjoitti:Mua ei ainakaan harmittais yhtään ajaa tollasella Hemillä vaikka siinä ei oliskaan "tarpeeksi" venttiileitä. Kyllä se talvella liikennevaloista lähdettäessä ja suoraan ajettaessa näyttää useimalle Saabille takalamppua, ja oikeen muunlaiseen kisailuun allekirjoittaneen ajotaidot eivät oikein riittäisikään.

Ja itse en viitsisi ihan älyttömästi lähteä retostemaan millään Saabin kehittämällä huipputekniikalla ainakaan enää näinä päivinä. Ja jos nyt ihan rehellisen ja suoran mielipiteen sanon vielä niistä Saabin 3-puola-aluista jotka munkin menijässä on olla, niin kyllä vähän ne alla hävettää paikallista Mc donaldsia ajaa ympäri ainakin selvinpäin. :oops: :oops:

Mun mielestä ne ei ole hienot vanteet edes 15" kokoisina. Bling Bling olis makeempi. :wink: :wink:
Jaa....minusta taas nuo 3-puola vanteet on aikas mageet,mutta ne ei kyllä sovi mihinkään muuhun autoon kuin saappiin
Startin13
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 12:47
Paikkakunta: VyborG.ru

Viesti Kirjoittaja Startin13 »

Niin ja tuota ajovarusteita niin Saabisteille kuin Chrysleristeille vanteen kokoon katsomatta: http://www.icedoutgear.com/
Taisitte muksut puksut vähän yllättyä pyllättyä.
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Startin13 kirjoitti:Mua ei ainakaan harmittais yhtään ajaa tollasella Hemillä vaikka siinä ei oliskaan "tarpeeksi" venttiileitä. Kyllä se talvella liikennevaloista lähdettäessä ja suoraan ajettaessa näyttää useimalle Saabille takalamppua, ja oikeen muunlaiseen kisailuun allekirjoittaneen ajotaidot eivät oikein riittäisikään.

Ja itse en viitsisi ihan älyttömästi lähteä retostemaan millään Saabin kehittämällä huipputekniikalla ainakaan enää näinä päivinä. Ja jos nyt ihan rehellisen ja suoran mielipiteen sanon vielä niistä Saabin 3-puola-aluista jotka munkin menijässä on olla, niin kyllä vähän ne alla hävettää paikallista Mc donaldsia ajaa ympäri ainakin selvinpäin. :oops: :oops:

Mun mielestä ne ei ole hienot vanteet edes 15" kokoisina. Bling Bling olis makeempi. :wink: :wink:
Aivan sama, mutta sulla on puurot ja vellit pahasti sekaisin.

Tossa jenkkilullassa on lähes kuuden litran moottori, eiköhän sillä jo pidäkin saada näytettyä 2.3:lle takavaloja (eikä edes onnistu joka nopeusvälillä).
Turhapa tämmösestä on vastineerata, mutta kummaa säkin lätiset.
Eihän kukaan olekaan aiemmin tässä ketjussa verrannut Saabin tekniikkaa chrysyyn, mutta niin teit. Ja on se vaan hiton jälkeenjäänyttä verrattuna saabin 80-luvunkin tekniikkaankin, käyttää moottoria lähes suoraan 50-luvulta.

Aivan sama mistä kukin tykkää, mut modernia tuosta läjästä ei saa.
Viimeksi muokannut Henkka #2283, Su Syys 18, 2005 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Puistokemisti
"Hirsch"
Viestit: 801
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Eikös nuo blin,blong jutut vois jättää jenkki neekereille :?: ....ei vaa toimi tuo juttu suomessa....
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Startin13 kirjoitti:Niin ja tuota ajovarusteita niin Saabisteille kuin Chrysleristeille vanteen kokoon katsomatta: http://www.icedoutgear.com/
Voi jessus :lol: :lol:

Kukin tykkää mistä haluaa, ite tyydyn 30-kertaa kalliimpaan hyvin pelkistettyyn kelloon "swiss made".

Ei herrasjesta... kaikkee sitä onki :wink:
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Puistokemisti kirjoitti:Eikös nuo blin,blong jutut vois jättää jenkki neekereille :?: ....ei vaa toimi tuo juttu suomessa....
Oon ihan samaa mieltä.
Täällä kaikenmaailman "gettonigga"insinöörinkersat luulee olevansa jotai ganstoja :lol:
Tuohan blingbling on lähteny siitä, ku joku roskiksessa asunu räppäri sai EMI:ltä royaltit ja hommas vanhan caddyn ja pöllityn kultaketjun... homma karkas vähä käsistä :wink:
Mut kaikesta naurettavimmat ilmiöt se saa suomessa 8)
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Se on harva auto mihkä noi blingblingit sopii! noi kolmepuolaset "saabit" on taas hyvä esimerkki tehdassuunnittelusta, kuinka saadaan auto toimivaksi kokonaisuudeksi. Ne on tehty saabiin ja sen kokonaisuuteen. Usein tehdastekoinen on sitä kauneinta, joka vaan valitettavan usein pystytään pilaamaan pienilläkin omilla lisäyksillä/räpellyksillä.
Kaikista pahinta on se kun tungetaan autoon väkisin 4" liian isot vanteet!
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Stene
"Hirsch"
Viestit: 952
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 21:00

Viesti Kirjoittaja Stene »

Money For Nothing kirjoitti:Kaikista pahinta on se kun tungetaan autoon väkisin 4" liian isot vanteet!
Sillonhan ajetaan jo pelkillä vanteilla ku ei riitä renkaille tilaa :lol:
curry
Puistokemisti
"Hirsch"
Viestit: 801
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Avo mallinen Renault 21,eli capriolee...
Kuva
:lol:
Vastaa Viestiin