ostanko 9-3 :Sen
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24619
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
ostanko 9-3 :Sen
anoppi on kyllästynyt saabbiinsa vm98 olevaan 9-3:seen. alustavasti kaupoista ollaan juteltu, mutta.:
saanko rahalle vastinetta? maksamaan joudun autoa n.3-4v mutta tuskinpa siinä ajassa tarvinnee isompaa remonttia ruveta tekemään autolla ajettu n.170tkm.
itse autoa kokeilleena olen pettynyt auton ominaisuuksiin eli: keulan narina joka alkoi jo tänä aamuna -2 astetta pakkasta ja tää narina kestää koko talven. alaväännön puute saan pirssin sammumaan aina liikkeelle lähdössä ei ole ogsatkun voittanutta...
luokaa uskoa tai antakaa kasvattavaa palautetta.
saanko rahalle vastinetta? maksamaan joudun autoa n.3-4v mutta tuskinpa siinä ajassa tarvinnee isompaa remonttia ruveta tekemään autolla ajettu n.170tkm.
itse autoa kokeilleena olen pettynyt auton ominaisuuksiin eli: keulan narina joka alkoi jo tänä aamuna -2 astetta pakkasta ja tää narina kestää koko talven. alaväännön puute saan pirssin sammumaan aina liikkeelle lähdössä ei ole ogsatkun voittanutta...
luokaa uskoa tai antakaa kasvattavaa palautetta.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Se liikkeelle lähtö ng900 ja 9-3:n kokemuksella tapahtuu niin, että ensin pikaisella polkaisulla käytetään kiekat kahdessa tonnissa ja ja lähdetään alaspäin tulevien kiekkojen kimmokkeella
Eli käytetään pikkasen vapaalla kiekkaa, mutta lähdetään heti perään niinkuin muutenkin.
Saat varmaan ihan tosi hyvällä hinnalla sen anopiltasi? Turha sitä anopillekaan mitään hyväntekeväisyyttä tehdä, no ainakin on varmaan hurja historia tiedossa?

Saat varmaan ihan tosi hyvällä hinnalla sen anopiltasi? Turha sitä anopillekaan mitään hyväntekeväisyyttä tehdä, no ainakin on varmaan hurja historia tiedossa?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
? 91?nalleolut kirjoitti:hyvä.... en oo ees uskaltanu kurkata 91 tai uudempien konepellin alle......
Eipähän tuo DI-kasetti ole mikään ongelma, jos jaksaa kulettaa varakasettia takaloosterissa.
Ei tarvii varata aikaa korjaamolle.
Vaihto: Konepelti auki, Avaa neljä ruuvia ja yksi liitin. nosta DI-kasetti pois. laita toinen tilalle. kiinnitä liitin. kiristä neljä ruuvia. sulje konepelti.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24619
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
niin vm91 tai uudempien.....! juuh ei se vaikeeta se vaihto oo..... mutta hintava osa.... ja jos sen puuttuminen konehuoneesta tuo helpotusta!
kyllä taitaa käydä niin että kesärenkaat vaihtuu saabbiin mutta pari vuotta uudempaan heh! anskattoo miten käy.....
tutkittu vastaavien pirssien hintoja nettiautossa: vastaavilla kilometreillä ja vuosimallilla liikkeessä n.10ke=anopille vois tarjota 8000e....
vai missä hinnoissa on kohtuuden raja....!
kyllä taitaa käydä niin että kesärenkaat vaihtuu saabbiin mutta pari vuotta uudempaan heh! anskattoo miten käy.....
tutkittu vastaavien pirssien hintoja nettiautossa: vastaavilla kilometreillä ja vuosimallilla liikkeessä n.10ke=anopille vois tarjota 8000e....
vai missä hinnoissa on kohtuuden raja....!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659