Olen tässä hieman tekemässä kauppoja 9000 2.0t:stä vuosimallia -98. Autossa on automaattilaatikko, autom.ilmastointi, vakionopeudensäädin, ajotietokone (se tonnarin suurempi malli, kellon paikalla) + muut normaalit. Mittarissa 130 tkm ja auto on kunnoltaa kaikin puolin erittäin siisti. Paljonko tuollaisesta autosta olisi järkevä maksaa, ettei tulisi pahasti maksaneeksi liikaa? Missä hinnoissa tuollaisten aivan viimeisten tonnarien mainituilla varusteilla oikeat kauppahinnat oikein liikkuvat?
Kiitoksia paljon!
-J-
Paljonko kannattaa maksaa?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Autotalli.comissa ei ole yhtään 98-mallia myynnissä, mutta muutama 97 näyttää olevan:
Saab 9000 Combi CS 2.0 Turbo 5d
130000
1997
19900
Saab 9000 CS 2.0t 5d A
146000
1997
17900
Saab 9000 CDE 2.3 Tbo 4d 147kw
222000
1997
17900
Saab 9000 CS 2.0i 5d
168000
1997
17500
Saab 9000 CS 2.0i 5d
161000
1997
15900
Saab 9000 CD 2.0t 4d
205000
1997
15400
Ja keltaisessa pörssissä:
SAAB 9000 CS 2.0 TURBO
vähän ajettu
1998
18500
SAAB 9000 CD 2.0 TURBO
199000
1997
15200
SAAB 9000 CD 2.0
203000
1997
12000
SAAB 9000 CS 2.0T 5D
350000
1997
9900
t. Mika
Saab 9000 Combi CS 2.0 Turbo 5d
130000
1997
19900
Saab 9000 CS 2.0t 5d A
146000
1997
17900
Saab 9000 CDE 2.3 Tbo 4d 147kw
222000
1997
17900
Saab 9000 CS 2.0i 5d
168000
1997
17500
Saab 9000 CS 2.0i 5d
161000
1997
15900
Saab 9000 CD 2.0t 4d
205000
1997
15400
Ja keltaisessa pörssissä:
SAAB 9000 CS 2.0 TURBO
vähän ajettu
1998
18500
SAAB 9000 CD 2.0 TURBO
199000
1997
15200
SAAB 9000 CD 2.0
203000
1997
12000
SAAB 9000 CS 2.0T 5D
350000
1997
9900
t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Noiden Mikan postaamien pyyntihintojen valossa 17ke vaikuttaisi aika kohtuulliselta. Pyyntihinnat kuitenkin aina ovat aika lailla korkeampia kuin todelliset kauppahinnat.
Autodatahan antoi kyseiselle autolla (9000 2.0t -98, automaatti ja 130tkm) keskimääriseksi pyyntihinnaksi reilut 19140 euroa, mutta se on jo aivan tolkuttomasti yläkantissa. Tulli taitaa sitten käyttää tuota hintaa vähennettynä neljällä prosentilla, eli tullinkin käyttämä vertailuarvo on reilusti yli 18000 euroa. Tuolla vertailuarvolla auton verotkin nousisivat jo aika korkeaksi, eli tuonninkin kannattavuus olisi tässä tapauksessa kyseenalaista..
-J-
Autodatahan antoi kyseiselle autolla (9000 2.0t -98, automaatti ja 130tkm) keskimääriseksi pyyntihinnaksi reilut 19140 euroa, mutta se on jo aivan tolkuttomasti yläkantissa. Tulli taitaa sitten käyttää tuota hintaa vähennettynä neljällä prosentilla, eli tullinkin käyttämä vertailuarvo on reilusti yli 18000 euroa. Tuolla vertailuarvolla auton verotkin nousisivat jo aika korkeaksi, eli tuonninkin kannattavuus olisi tässä tapauksessa kyseenalaista..
-J-