Saako 9-3:een valmiina parempaa suojausta moottorin alle, vai onko syytä rakennella itse moinen panssari? 3mm:n alumiinilevyä sopivasti muotoiltuna ja vahvistettuna lattaraudalla tjsp...
Tuosta halvatun muovista ei ole kuin riesaa
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Tietääkseni ei saa 9-3:een...Muistaakseni Abbottilla olis joskus ollu tonnariin joku alumiininen panssari mut en ainakaan äsken löytäny niiden sivuilta..
Eli taitaa kyllä mennä ite väsäämiseks
Kyllähän siihen pitäs saada valmistkin pohjapanssari... ainakin muistan kysyneen sitä merkkiliikkeestä joskus aikojen saatossa... ja yhden tutun 9-3:een olivat laittanut panssarin liikkeessa esittelyauton oston yhteydessä...
Hintaa ei nyt jaksa muistaa... ? Mut ainakin se tutun panssari jonka saabin pojat asensi, näyttää varsin hyvältä. Materiaalina oli käytetty juuri alumiinipeltiä joka oli muotoon prässätty...
Itse olen harkinnut teettä laserleikatun ja kantatun teräs/alumiinilevyn kunhan ensin saan ton JT:n putkiston paikalleen. Putkea asentaessa saa helposti otettua mitat mallintamista varten ja 3" rööri katalysaattorin kanssa taitaa kuitenkin ensimmäisenä ottaa maahan kiinni.