Nyt pitäisi enää metsästää autoon radiokonsoli ja ajanmukainen radio, jotta voi laittaa ikivihreitä soimaan kasetilta.

Olen havaitsevinani ristiriitaa kirjoituksessasi. Jos raitisilmasuuttimista ei saa tulemaan lämmintä ilmaa, niin eikö silloin ole kovakoodattu se vipu Summer-asentoon?jariha kirjoitti:Raitisilmakanavista tulee raitista ilmaa ja lämmintä ilmaa saa tuulilasille, jaloille (sekä edessä että takana) sekä takalasille. Näin se menee. Siinä ikään kuin olisi kovakoodattu se winter/summer-vipu winter-asentoon
Olet enemmän kuin oikeassa. Ei meillä eskimoilla ole nyt niin erilaiset elinolotottumukset kuitenkaanjus kirjoitti:Olen havaitsevinani ristiriitaa kirjoituksessasi. Jos raitisilmasuuttimista ei saa tulemaan lämmintä ilmaa, niin eikö silloin ole kovakoodattu se vipu Summer-asentoon?jariha kirjoitti:Raitisilmakanavista tulee raitista ilmaa ja lämmintä ilmaa saa tuulilasille, jaloille (sekä edessä että takana) sekä takalasille. Näin se menee. Siinä ikään kuin olisi kovakoodattu se winter/summer-vipu winter-asentoon
ei tulelefa42 kirjoitti:Itseasiassa ei noinkaan, koska summer-asennossa myös jaloille tulee viileää uudemmissa, eikös?
Summer-asennossa raitisilmakanavat saavat ilmaa, joka ei ole kulkenut lämppärin kennon läpi. Winter-asennossa kaikki ohjaamoon tuleva ilma kulkee kennon läpi.lefa42 kirjoitti:Itseasiassa ei noinkaan, koska summer-asennossa myös jaloille tulee viileää uudemmissa, eikös?
Olen miettinyt tehdä tämän, kun tuossa '77 varaosa-autossahan tuo olisi käsillä. Mutta ei se muutos jäisi minulta itseltäni huomaamatta, vaan kaivelis varmaan loppuelämän, muuten niin orkkisautossalucaf kirjoitti:millainenkohan työ olisi vaihtaa uudemmasta tuo kennoston laatikko winter/summer säätimillä? sehän "rikkoisi" auton alkuperäisyyttä, mutta olisi niin huomaamaton muutos että eikös sen raaskisi tehdä.
Eikös toi Nopan konsoli sovi tuplikseenkin ja sitten ymppäät tuon Blaukkarin siihen. Vai onko väärältä vuosikymmeneltä?lefa42 kirjoitti:Tämä selvä, muistelinkin, että siinä mun '77 GL:ssä oli moinen vipu.
Nyt pitäisi enää metsästää autoon radiokonsoli ja ajanmukainen radio, jotta voi laittaa ikivihreitä soimaan kasetilta.