Aamulla oli sopivasti jo huurretta laseissa. Sinälläänhän se ei aiheuta ongelmaa, sähköllä ikkunat alas ja ylös, hitusen lämpöä tuulilasille ja lämppärit päälle (takalasi ja ulkopeilit). Pelkääjänpuolen peili antihuurusti itsensä n.10 sekunnissa mutta kuskin puoleinen ei sitten millään. Siispä itse gymysykseen: oletteko törmänneen vastaavaan? Mistähöhän päin kannattaisi etsiä vikaa, liekkö vastus mennyt tai johtojen liitos ovien kohdalla hapettunut. Eli jos on sormet kastunut peiliä kuivatessa ja vika on korjattu, mielellään otan vastaan korjausehdotuksia.
Oikeesti pitää kohta käydä asentamassa Webasto, kun vain jostain saisi ongittua tiedon toimiiko mun SID 1:ssä (siis ilman omaa kelloa ja miten kytkeä).
Taustapeilien lämmitys probleema
Taustapeilien lämmitys probleema
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
-
- "Hölösuu"
Joo, noita vastuslankoja on aika vaikea korjata. Olen itsekin käynyt ostamassa NG900:een pelkääjän paikan peilin, koska joku oli ilkivaltaisesti rikkonut sen. Hinta oli 98 €.SnAABel kirjoitti:mulla oli sama ongelma, kuskin puoleinen peili ei lämmennyt.
mittailin että tuleeko sähköt peiliin asti,tuli elikkä peilin vastus paskana...
hain uuden joka maksoi 100€nyt pelaa...
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007