9-3 etuovikaiuttimien maksimi syvyys

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Mitro
"Tuplakaasari"
Viesti:

9-3 etuovikaiuttimien maksimi syvyys

Viesti Kirjoittaja Mitro »

Olen laittamassa uusia kaiuttimia eteen, mutta en ole löytänyt kysymykseeni tietoa mistään aiemmasta aiheesta. Mikä on etuovikaiuttimien maksimi syvyys mitä oviin mahtuu kun ikkuna on alhaalla? Onko jollain olemassa tarkka tieto? Olisi yhdet Rockfordin 6,5" kaiuttimet, mutta ne vaatisivat noin 70-75mm syvyys tilaa ovessa. Jos joku tietää syvyyden, niin kiitos hänelle. :D

9-3SS 2.0t Vector, Aeron alustalla
JJEP
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja JJEP »

Itse laittelin 900 oviin Dls magnesium 6,5" midit. Muistaakseni pellin ja verhous pahvin väliin mahtuu n. 3cm korotus rinkula, jonka veistelin vanerista. Ruuveilla ja sikakossulla liimaus peltiin niin ei varmasti väpäjä. Ilman korotus rinkuloita on ihan turha yrittää laittaa mitään kunnon kaiuttimia sinne, ei mahdu.
Ei tää niin helppoa ole...
9-3sc Biopower
Mitro
"Tuplakaasari"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mitro »

Sen tiesinkin ja unohdin kirjoittaa sen viestiin. :? Eli kuinka syvä kaiutin mahtuu oveen, kun siihen on laitettu sovitinrengas, joka tuo tilaa lisää noin 2,5-3cm? 8)

9-3SS 2.0t Vector, Aeron alustalla
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

Minulla on mielikuva, että ilman sovitusrengasta oviin uppoaa noin 6cm elementti, mutta POIKKEUKSELLISESTi suosittelen, että hakee BILTEMASTA vartavasten saab ng900/og9-3:sen oviin tehdyt korotusrenkaat (mm. epäsymmetriset ruuvin reijät täsmäävät oveen suoraan ja paketissa lukee "for saab .."), jotka korottavat noin 3cm, eli silloin pitäisi mahtua noin 9-10cm elementit ilman pelkoa lasiinosumisesta.

hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin