kuka osti kuopion autoputkolasta
kuka osti kuopion autoputkolasta
kuka osti minun nenän edestä
kuopion autoputkolasta -89 9000 cc turbon 299 € :lla,

tilanne seuraavasti tuttu:auton sinne vienyt oli sen ensimmäinen omistaja,oli ostanut sen uutena ruotsista,hän osti viime viikolla viimeksi minulta osia siihen,tuli perjantai iltapäivällä työpaikalleni ja kertoi vaihtaneensa auton putkolasta,halusi vain ilmoittaa minulle jotta sieltä saisi halvalla nyt.innoissani soitin veljelle(töissä putkolassa)että vedä sivuun ja äkkiä,mutta heti pe.aamuna oli mennyt
.toki siinä ajan patinaa oli,turbo oli menossa tyhjäkäynnillä tuprautteli,kansiremontti vuosi sitten,ac täytetty tänä kesänä,nahka jakkarat.vaimo ei tästä tiennyt mitään.tulin eilen kotiin töistä sanoi etten saa lukea savon sanomaa
no minä en taas tiennyt että sitä oli markkinoitu lehdessä.vaimo aatteli että jos nään ilmoituksen niin taas mennään
kuulemma riittä tuo tonnareitten hamstraus 

tumma harmaa,ja voin helpottaa sen verran että uuden karheana ruotsissa siihen tuli kylkeen m-pyörä kuskin puolen takapyörän taakse,samoin kuskin oveen oli tultu päälle ja ovipelti oli vaihdettu.ja sitten vielä vissiin suomen puolella keulakolari joka oli korjattu b-osilla ja siinä samassa muutettu viistokeulaksi
eli harmittaako tämä enää meitä kun se meni ohi 

Jos on kiinnostusta, mä voin soitella jossakin välissä ko. kaverille ja kysyä onko hänellä enää ko. autoa, onko liikenteessä vai mikä on sen kohtalo. Olisko luopumassa siitä, jne. Muistaakseni ko. auto on ollut seisonnassa josssakin vaiheessa.iita kirjoitti:nyt pitäs saada selville mikä yksilö siellä liikkuu,vai lieneekö tuolla niin väliä
-
- "Turbo"
9000 turbo
ompa ollut kerrankin hinta kohdallaan
Varmaan tuolla hinnalla ostajia riittää...

-SAAB 900 Convertible T16 vm.86, Saab 900 Aero T16 -90
-SAAB 900 CD T16 vm. 85
-SAAB 96 V4 vm. 71
-SAAB 9-3 Aero
-SAAB 900 CD T16 vm. 85
-SAAB 96 V4 vm. 71
-SAAB 9-3 Aero