VJS kirjoitti
No mites se tonnari nyt lunariin...?
Senverran meni kyljet ruttuun takaa

ja takapyörä vinossa
Meni sittenkin. Aika tuore auto minulle, eli vielä pätkällä. Vahinkopapereita tehdessä ei ollut vakuutuksesta tietoakaan. Liikkeet eivät pidä turhaa kiirettä.
Jannax tekee paperit, lähettää ne Suomen autovauutus OY:seen. Josta ne sitten joskus menee pohjolalle. Tämä prosessi vaan on todella pitkä, ja ennenkun saa varmistuksen siitä että kuka vakuutuksen on tehnyt, ja minkälaisen.
Kaikki vastuu sysätään aina vakuutus yhtiön piikkiin....
Jannxilta kyseltiin kopiota vakuutus papereita. Lupas viikon verran faksailla niitä... Sitten palo hihat ja kävin siellä itse, pitkän neuvottelun jälkeen selvisi että HE eivät ole MISSÄÄN TEKEMISISSÄ vakuutus asioissa, vaan kaikki on suomen autovakuutuksella. Soitto sinne missä käskettiin happamalla citruna sävyllä meneemään vakuutus yhtiölle. Hankala mennä jos paperit seisoo siellä..... pertskeles et menee hankalksi.
Eniten pelottaa se. Että jos joku on jossain mokannu. Eli autossa ei olekkaa kaskoa, niin minulle jää auto maksettavaksi ja "ongelma raato". Jos ostohinta on yli 800€, niin kasko on PAKOLLINEN, mutta mutta. Minähän siitä loppupeleissä vastaan. Eikös?