lefa42 kirjoitti:
Alkaa käydä kieltämättä kunnon päälle tällainen urakalla vittuilu, kuvien googlailu ja pyrkiä olemaan hissukseen, ettei herätä huomiota.
eihän myö mitää huomioo herätetä?? vittuilu on taitolaji
Ja siulle myös pienet
*kumartaa* mut paremmaks en kyllä pysty pistää mitä moni muu täällä, mutta ainaha sitä yhen rellukuskin kumoaa
andrelinoge kirjoitti:Sen voin kyllä taata ettei kukaan nosta mua seinälle ilman nosturia. Mitä sanoisitte jos tulisin seuraaviin PKS-potkijaisiin renulla ja ajaisin teidän ylitse.
Eiköhän laiteta tapahtumasta Saabisti-lehteen ilmoitus, niin klubi sponssaa pullakahvit. Eski tai Vesa voisi kirjoittaa tapahtumasta jutun klubilehteen. Kuka ottaa vastuun kuvaamisesta?
andrelinoge kirjoitti:Sen voin kyllä taata ettei kukaan nosta mua seinälle ilman nosturia. Mitä sanoisitte jos tulisin seuraaviin PKS-potkijaisiin renulla ja ajaisin teidän ylitse.
Eiköhän laiteta tapahtumasta Saabisti-lehteen ilmoitus, niin klubi sponssaa pullakahvit. Eski tai Vesa voisi kirjoittaa tapahtumasta jutun klubilehteen. Kuka ottaa vastuun kuvaamisesta?
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi!
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
lefa42 kirjoitti:
Alkaa käydä kieltämättä kunnon päälle tällainen urakalla vittuilu, kuvien googlailu ja pyrkiä olemaan hissukseen, ettei herätä huomiota.
eihän myö mitää huomioo herätetä?? vittuilu on taitolaji
Tulee demoefekti ja jää yliajamiset ajamatta kun sähkösäätöinen käsijarru hitsaa itsensä jumiin, kojetaulun diskoloisteen himmetessä, akun antaessa kaikkensa.
Mutta siis ei tuolle tekniikalle tainnut löytyä sitä faktaa...
HM kirjoitti:Tulee demoefekti ja jää yliajamiset ajamatta kun sähkösäätöinen käsijarru hitsaa itsensä jumiin, kojetaulun diskoloisteen himmetessä, akun antaessa kaikkensa.
Mutta siis ei tuolle tekniikalle tainnut löytyä sitä faktaa...
mietihä ny jos se miunki yli renulla ajais, menis vaa koko kone kuskille syliin
Joskus muistan katselleeni peugeot 205:n tuleensyttymistä ihan tien päällä, ja kuulopuheen mukaan vastaava olisi palanut talliin ajon jäljiltä. Syy oli muistaakseni polttoainevuoto.
Jottei menisi offtopiciksi, niin kyllästyikö Andre Linkku tähän juupas-eipäs leikkiin, itse kun pääsin vasta vauhtiin
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI