Saabin kestävyys
-
- "Aero"
- Viestit: 366
- Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 00:26
- Paikkakunta: Espoo
Sitä, että vaikka lintassasi onkin jeesuksenaikainen rumpujarru taka-akselilla, niin ranskikset ovat saaneet ympättyä sinne säädön joka kiristää jarruja sitä mukaa kun kengät kuluu. Ihmettelen tosin jos se automaatti enää toimii...andrelinoge kirjoitti:Ei mikään. En tiedä. En välitä. Mitä tuo säätöhommeli käytännössä tarkoittaa?

90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Aero"
- Viestit: 366
- Liittynyt: Su Huhti 24, 2005 00:26
- Paikkakunta: Espoo
Nyt kun vittuilu vähenee niin vanhakin jaksaa vastata.
Takajarrukilvessä saattaa olla joku reikä, josta säätöruuvia pääsee pyörittämään ruuvimeisselillä. Toinen vaihtoehto on pyöränpultin rei'ästä kuten saksalaisissa.
Yli kymmenvuotiaissa autoissa ainoa toimiva automaattisäätö on yleensä se, että säädät jarrut käsin automaattisesti pari kertaa vuodessa.
Se vikavalon palaminen saattaa johtua siitä, että mittariston maadoituksessa on jotain vikaa ja käsijarrun merkkivalon katkaisin maadoittaa samalla koko mittariston, jolloin myös vikavalo syttyy. Tämä on tosin vain arvaus.
Tervetuloa potkijaisiin. Ei sieltä ennenkään vääränmerkkisillä ajavia ole pois potkittu.
Takajarrukilvessä saattaa olla joku reikä, josta säätöruuvia pääsee pyörittämään ruuvimeisselillä. Toinen vaihtoehto on pyöränpultin rei'ästä kuten saksalaisissa.
Yli kymmenvuotiaissa autoissa ainoa toimiva automaattisäätö on yleensä se, että säädät jarrut käsin automaattisesti pari kertaa vuodessa.
Se vikavalon palaminen saattaa johtua siitä, että mittariston maadoituksessa on jotain vikaa ja käsijarrun merkkivalon katkaisin maadoittaa samalla koko mittariston, jolloin myös vikavalo syttyy. Tämä on tosin vain arvaus.
Tervetuloa potkijaisiin. Ei sieltä ennenkään vääränmerkkisillä ajavia ole pois potkittu.

Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
eikös kengät kulu kävelemällä??Myrkky kirjoitti:Sitä, että vaikka lintassasi onkin jeesuksenaikainen rumpujarru taka-akselilla, niin ranskikset ovat saaneet ympättyä sinne säädön joka kiristää jarruja sitä mukaa kun kengät kuluu. Ihmettelen tosin jos se automaatti enää toimii...andrelinoge kirjoitti:Ei mikään. En tiedä. En välitä. Mitä tuo säätöhommeli käytännössä tarkoittaa?



Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
andrelinoge kirjoitti:Se voi osoittautua aika vaikeeksi koska pakoputki töröttää maahan ja lisäksi mun vehkeet ei mahdu noin ahtaaseen putkeentomaatti kirjoitti:Mee ny hinkkaa sitä relluasi pakoputkeen.hei ranskiksilla ei edes ole wc pönttöjä- muka sivistysmaa..Ja niiltäkö muka kestäviä autoja tulee?



Helvetti että jo tässä vaiheessa ketjua (tokalla sivulla) tää keskustelu saa yläastemaisia piirteitä, joutuu skippaamaan...

Hanna voi sitten vaikka briiffata mesessä mitä lukemisen arvoista tässä on..

Hajotkaa.
juu..mäki voin tuoda papan `84 panssarivaunu 99:n yliajettavaksi, omia en kehtaa voi puskurien kromilistoihin tulla naarmuja..saab87 kirjoitti:no miuha yli se uhittel ajaa. ei se rellu kestäsAksu900 kirjoitti:Mä voin tulla yliajettavaks.
haluatko Äntimologeene ajaa etu vai takapuskuriin? voi myös koittaa kylkeen, luulen että sun valkosipulipatongista tulee uunissa paistetun rapeaa..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Nii-in... Näin ne mielipiteet muuttuvat. Eikä tästäkään lausunnosta ihan tuhottoman kauaa ole...andrelinoge kirjoitti:Sanokaa mitä sanotte, mutta mä ainakin rakastan noppaa yli kaiken. En ole koskaan ajanut muilla Saabeilla, enkä koskaan tule ajamaan. Kannattaa ehdottomasti käydä hakemassa. Mullekin tulee toinen noppa
kotiin ensi viikolla.

#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17