Jeejee...kuten aiemmin tuossa sigussa: "Beware the lollipop of normality, lick it once and you suck FOREWA..Aerochick kirjoitti:Kukin tyylillään. Tylsät, perheelliset ihmiset kiinnostuvat vaikka leppäkertun lentoradoista, miksei siis myös Masasta.
Miksiköhän Prismasta oli muuten kummatkin iltapäivälehdet loppu tänään jo hieman neljän jälkeen?
Voi Masa...
Kumma juttu asiassa on mielestäni se, että Mervin puheiden mukaan "puoli päänahkaa oli irti ja aivotärähdyskin oli..."
Olen ainoastaan lukuja vaille lääkäri, mutta tuollaisilla diagnooseilla ei yleensä sairaalasta pois pääse muutamassa tunnissa...
Kummasti sitä jaksaa poseerata iltapäivälehden kuvaajalle veritahrojen keskeltä. Normaali ihminen olisi jo siivonnut/siivouttanut paikkoja tuohon mennessä.
Näitä juttuja sitten piisaa keltaisen lehdistön sivuilla jatkossa...
Pariskunnan leipä tulee juuri tämäntyyppisistä jutuista...
Suomen typerin pariskunta, ehdottomasti!
Olen ainoastaan lukuja vaille lääkäri, mutta tuollaisilla diagnooseilla ei yleensä sairaalasta pois pääse muutamassa tunnissa...
Kummasti sitä jaksaa poseerata iltapäivälehden kuvaajalle veritahrojen keskeltä. Normaali ihminen olisi jo siivonnut/siivouttanut paikkoja tuohon mennessä.
Näitä juttuja sitten piisaa keltaisen lehdistön sivuilla jatkossa...
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
Aivan, ja normaali ihminen ottais jo tossa tilanteessa avioeron. Mutta kun on raha ja julkisuus kyseessä niin minkäs mahdatHaikara kirjoitti:Kumma juttu asiassa on mielestäni se, että Mervin puheiden mukaan "puoli päänahkaa oli irti ja aivotärähdyskin oli..."
Olen ainoastaan lukuja vaille lääkäri, mutta tuollaisilla diagnooseilla ei yleensä sairaalasta pois pääse muutamassa tunnissa...![]()
Näitä juttuja sitten piisaa keltaisen lehdistön sivuilla jatkossa...Pariskunnan leipä tulee juuri tämäntyyppisistä jutuista...
![]()
curry
-
Rommitommi
- "Hölösuu"